Iphone 4 Fout 1604 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb in lange tijd geen Itunes geinstalleerd, nu heb ik na 1 jaar Itunes op mijn nieuwe Windows 7 PC geinstalleerd en kreeg de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 Fout 1604
ik heb in lange tijd geen Itunes geinstalleerd, nu heb ik na 1 jaar Itunes op mijn nieuwe Windows 7 PC geinstalleerd en kreeg de volgende message,
Itunes heft een Iphone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is.U moet deze Iphone herstellen voordat U deze kunt gebruiken met Itunes. Ik kreeg een connect met Itune afbeelding op mijn Iphone en kon niet veel doen.Iphone op herstel knop gedrukt... kreeg de melding Iphone op herstel voorbereiden(koppel teken weg) krijgt nu grijs achtergrond na een tijdje kreeg ik de melding De Iphone kan niet worden hersteld(fout 1604). Heb Itunes afgehaald incl. Restore vanuit local en Roaming dan Itunes opnieuw geinstalleerd... maar helaas dit hielp niet.... Kan iemand mij helpen Aub ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De link maakt gebruik van Tiny Umbrella iets wat met jailbreak te maken heeft denk ik zo. Is daar geen andere oplossing voor mijn probleem.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
de iTunes 1604 fout is een communicatiefout in de link: iDevice <-> iTunes <-> Apple servers iTunes: specifieke update- en herstelfouten en geavanceerde probleemoplossing Citaat:
Verwijder alles wat van Apple is met Revo Uninstaller en installeer de allerlaatste versie van iTunes opnieuw. Met "alles" bedoel ik: iTunes, Mobile Device Drivers, Quicktime, enz. en vooral de registry entries. |
|
||||
|
||||
Ok, dus kan er verder gereageerd worden in het eerder aangegeven linkje.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Fout 1602 en 1604 | Nilson88 | Jailbreak | 0 | 21-12-10 13:03 |
iPhone: 2G Iphone geupgrade naar 3.1.2 maar 1604 fout bij reset custom firmware | hazu123 | Jailbreak | 5 | 05-11-09 11:21 |
iPhone 2G, fout 1604 en Mac | MacRub | iPhone algemeen | 3 | 25-10-09 17:41 |
Niet updaten fout 1604? | bbaadd | iPhone algemeen | 6 | 10-09-09 00:03 |
fout 1604 | jonathan1993 | Archief | 4 | 22-10-08 19:10 |
|
|