//

Iphone 4 Fout 1604

Iphone 4 Fout 1604 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb in lange tijd geen Itunes geinstalleerd, nu heb ik na 1 jaar Itunes op mijn nieuwe Windows 7 PC geinstalleerd en kreeg de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-06-12, 15:02
hotindo hotindo is offline
• iOS 1.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 5
Standaard Iphone 4 Fout 1604

ik heb in lange tijd geen Itunes geinstalleerd, nu heb ik na 1 jaar Itunes op mijn nieuwe Windows 7 PC geinstalleerd en kreeg de volgende message,
Itunes heft een Iphone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is.U moet deze Iphone herstellen voordat U deze kunt gebruiken met Itunes.
Ik kreeg een connect met Itune afbeelding op mijn Iphone en kon niet veel doen.Iphone op herstel knop gedrukt... kreeg de melding Iphone op herstel voorbereiden(koppel teken weg) krijgt nu grijs achtergrond na een tijdje kreeg ik de melding De Iphone kan niet worden hersteld(fout 1604).
Heb Itunes afgehaald incl. Restore vanuit local en Roaming dan Itunes opnieuw geinstalleerd... maar helaas dit hielp niet....
Kan iemand mij helpen Aub ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-12, 15:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

iTunes fout 1604:

http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...ease-help.html
  #3  
Oud 29-06-12, 09:13
hotindo hotindo is offline
• iOS 1.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 5
Standaard

De link maakt gebruik van Tiny Umbrella iets wat met jailbreak te maken heeft denk ik zo. Is daar geen andere oplossing voor mijn probleem.
  #4  
Oud 29-06-12, 10:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotindo Bekijk bericht
De link maakt gebruik van Tiny Umbrella iets wat met jailbreak te maken heeft denk ik zo.
TinyUmbrella heeft niets te maken met een jailbreak. TinyUmbrella slaat de unieke handtekening op van een een iDevice icm. een iOS versie. TinyUmbrella kan, als het niet juist ingesteld is, de communicatie tussen en iDevice en de Apple servers verstoren door een aanpassing in een systeembestand.

de iTunes 1604 fout is een communicatiefout in de link:

iDevice <-> iTunes <-> Apple servers

iTunes: specifieke update- en herstelfouten en geavanceerde probleemoplossing

Citaat:
ik heb in lange tijd geen Itunes geinstalleerd, nu heb ik na 1 jaar Itunes op mijn nieuwe Windows 7 PC geinstalleerd
Gelet op de vervelende manier waarop Windows met de propretiery USB-drivers omgaat is de kans groot dat er nog verouderde Apple Mobile Device Drivers aanwezig zijn.

Verwijder alles wat van Apple is met Revo Uninstaller en installeer de allerlaatste versie van iTunes opnieuw. Met "alles" bedoel ik: iTunes, Mobile Device Drivers, Quicktime, enz. en vooral de registry entries.
  #5  
Oud 29-06-12, 11:10
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Ok, dus kan er verder gereageerd worden in het eerder aangegeven linkje.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Fout 1602 en 1604 Nilson88 Jailbreak 0 21-12-10 13:03
iPhone: 2G Iphone geupgrade naar 3.1.2 maar 1604 fout bij reset custom firmware hazu123 Jailbreak 5 05-11-09 11:21
iPhone 2G, fout 1604 en Mac MacRub iPhone algemeen 3 25-10-09 17:41
Niet updaten fout 1604? bbaadd iPhone algemeen 6 10-09-09 00:03
fout 1604 jonathan1993 Archief 4 22-10-08 19:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:50.