iPhone 4 speaker stuk, vocht schade?! eigenlijk niet mogelijk. Wat nu!? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn, 6 maanden oude, iPhone4 stopte ineens met geluid maken bij smsjes, muziek etc. Als ik gebeld werd kwam er wel geluid uit... Nu heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 speaker stuk, vocht schade?! eigenlijk niet mogelijk. Wat nu!?
Mijn, 6 maanden oude, iPhone4 stopte ineens met geluid maken bij smsjes, muziek etc. Als ik gebeld werd kwam er wel geluid uit...
Nu heb ik 'm naar de winkel gebracht, maar krijg net een mailtje dat hij 'onherstelbaar beschadigd' is vanwege vocht schade... Naar mijn idee is dit gewoon niet mogelijk omdat hij nooit nat is geweest, en ook niet een beetje. Wat moet ik nu doen? Ik ga echt geen 236 euro betalen om hem te laten 'vervangen'.. Iemand tips?! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien dat andere, zeer lange, "vochtschadetopic" eens lezen
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-garantie.html |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Vraag om bewijs van vochtschade. Een verkleurde vochtindicator in de dockconnector is eigenlijk het enige bewijs... En wat mijn voorgangers zeggen..
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone scherm gebroken, vocht schade en start niet meer op | sanderv6 | iPhone algemeen | 4 | 19-06-12 20:16 |
Schade aan je iPhone4, wat nu? | jadcoffy | iPhone algemeen | 3 | 17-04-11 21:42 |
Speaker Stuk? | Joris123 | iPhone algemeen | 5 | 22-08-10 21:19 |
HELP,iphone mogelijk stuk! | tommypanis | iPhone algemeen | 9 | 10-06-10 21:23 |
|
|