Pushmeldingen tijdens Muziek afspelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb verschillende apps waarvan ik Push berichten ontvang en vind dit ook zeer handig, het enige nadeel is dat tijdens het afspelen van muziek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pushmeldingen tijdens Muziek afspelen
ik heb verschillende apps waarvan ik Push berichten ontvang en vind dit ook zeer handig, het enige nadeel is dat tijdens het afspelen van muziek ook die piepjes tussendoor komen. ik vroeg me af of er een mogelijkheid bestaat om de (geluids) push-meldingen uit te schakelen tijdens het afspelen van muziek?
Bvd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zet u knopke aan de zijkant op stil, probleem meteen opgelost, je mag dan nog push berichten krijgen, je kan ze wel zien maar je zal ze niet horen en u muziek zal netjes zonder gestoord te worden blijven afspelen. |
|
|||
|
|||
of binnenkort kan je de "do-not-disturb"-mode gebruiken op iOs.
Maar idd, ik zou ook gewoon de geluidswitch gebruiken.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als whatsapp tijdens het muziek luisteren wordt gestart stop het muziek met afspelen. | Adilson | iPhone Apps | 4 | 02-11-11 12:12 |
Muziek: Informatie over tracks en afspeeltijd weg tijdens afspelen | sebastianmol | Muziek, foto & video | 1 | 21-10-10 00:22 |
Oplichten van scherm tijdens afspelen van muziek op FW3.0 | lyndon | Muziek, foto & video | 1 | 24-06-09 16:19 |
TIP muziek afspelen tijdens gamen | Serge123 | Muziek, foto & video | 6 | 30-10-08 13:27 |
Muziek: Backlight tijdens afspelen van muziek | gavro | Muziek, foto & video | 5 | 05-09-08 13:01 |
|
|