iphone 3gs verbinden met internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Gisteren heb ik mijn Iphone 3GS ontvangen en ik wil heeeel graag hier mee op internet. Maar als ik het wachtwoord van heb ingegeven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3gs verbinden met internet
Hallo,
Gisteren heb ik mijn Iphone 3GS ontvangen en ik wil heeeel graag hier mee op internet. Maar als ik het wachtwoord van heb ingegeven van het Ziggo netwerk dan krijg ik de melding dat er geen verbinding mogelijk is met het netwerk. Hoe kan dat en, belangrijker, hoe los ik dat op ? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 01-07-12 om 22:14. Reden: Syntax |
|
|||
|
|||
Met Ziggo contact gehad en had dus toch het verkeerde wachtwoord. Had "draadloos" gebruikt terwijl het de WPA sleutel moest zijn
Bedankt voor de reactie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3gs met 3g abo internet delen met nokia | John john | Jailbreak apps en thema's | 1 | 22-06-12 19:41 |
Met iphone toestel met ip adres verbinden ! | frokkel | iPhone algemeen | 4 | 09-03-11 00:57 |
slecht internet bereikt met iphone 3gs 8gb | stevenskater2 | iPhone algemeen | 1 | 18-10-10 21:53 |
nieuwe iphone 3gs en KPN met internet? | bokkoman | Archief | 1 | 11-11-09 19:37 |
iPhone 3Gs uit Italië, internet met Telfort werkt niet | jazzbass | KPN | 3 | 07-08-09 17:35 |
|
|