Internet Maand abonnement gekocht, maar niet actief discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond allemaal! Ik heb gister een Iphone 4S 16GB gekocht, ik had hiervoor een Blackberry 8520. Nu heb ik het Prepaid kaartje van mijn Blackberry ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet Maand abonnement gekocht, maar niet actief
Goedenavond allemaal!
Ik heb gister een Iphone 4S 16GB gekocht, ik had hiervoor een Blackberry 8520. Nu heb ik het Prepaid kaartje van mijn Blackberry hier in gedaan, ik heb als provider T-Mobilie. Nu heb ik een Internet maand abonnement gekocht, dit koste 10 euro, toen kreeg ik een smsje waarin stond dat ik een smsje krijg als mijn Internet Bundel actief is. Nu heb ik die nog niet gekregen. Ook heb ik T-Mobile punten ingewisseld voor 5 euro beltegoed, maar die zijn ook nog niet gestort op mijn telefoon, tewijl ik wel een smsje kreeg. Kan iemand me helpen? Alvast hartelijk dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk kan alleen T-Mobile je helpen...
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 16 gb Wi-Fi gekocht, maar doet het niet! | ractim | iPad algemeen | 27 | 14-06-12 17:30 |
Beltoon gekocht maar niet te vinden op Iphone | Lotteked4 | iPhone algemeen | 1 | 19-09-10 10:40 |
Beltoon gekocht, maar werkt niet | lowis | iPhone algemeen | 0 | 12-06-10 17:21 |
App staat op mn iPhone, maar in appstore niet als gekocht! | libia | iPhone Apps | 6 | 20-05-09 16:37 |
Iets via E-Bay gekocht, maar geld niet afgeschreven? | JaapTrekhaak | Archief | 2 | 03-12-07 22:13 |
|
|