//

"nieuwe" iPod touch echt nieuw?

"nieuwe" iPod touch echt nieuw? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPod touch 4g 32gb maar een tijdje geleden was de home knop kapot en er was wel nog garantie dus ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-07-12, 23:31
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard "nieuwe" iPod touch echt nieuw?

Hallo,

Ik heb een iPod touch 4g 32gb maar een tijdje geleden was de home knop kapot en er was wel nog garantie dus ik terug naar de winkel (makro) en ze aanvaarden het , zeggen dat ze een brief zullen opsturen wanneer hij gemaakt zal worden,ik ok en wacht 2 weken krijg een brief dat ik hem mag komen afhalen en als ik daar dan ben zeggen ze dat ik een nieuwe krijg! Ik zeg oké en maak de verpakking open om te kijken of die nieuwe goed werkt knoppen ect... Alles werkt. Maar het was wel geen officiële iPod doos ( je weet wel zo'n harde plastieken doos) hij was met bubbelplastik echt goed vast enzo in een zakje en ik ben ook zeker dat het mijn iPod niet is maar goed dat zeiden ze ook dat het een nieuwe is maar ik denk dat het een refubriched iPod is, kan dat? Alles werkt wel goed
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-12, 00:14
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard

Wat maakt het uit of hij refurb. Is of niet ? Je wou een goed funcionerende ipod en je hebt een "nieuwe" terug. De kans dat hij refurb. Is, is aanwezig omdat hij niet in zn originele verpakking zat... Hij s dr ooit uitgehaald en in een "nieuw" niet origineel verpakking terug gezet..
  #3  
Oud 03-07-12, 08:58
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Het is waarschijnlijk een refurbished iPod. Niets mis mee. Het houdt in dat in elk geval de accu en de hele buitenkant nieuw zijn.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #4  
Oud 03-07-12, 12:03
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

ja, dat klopt, ook het scherm is nieuw want op de mijne zat een kleine kras
hier helemaal mooi, ben blij dat toch de accu vervangen is want die vn amn vroegere ipod was snel leeg
  #5  
Oud 03-07-12, 12:51
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Prima. tevreden klant dus een slotje hier.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 21:00
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
machtigings "problemen" met iPhone 3GS & iPod touch candlekiller iTunes 8 29-06-09 22:37
Tunes could not connect to the iPod "iPod touch" because an unknown error occured (0x Funnyplay Archief 4 16-05-09 22:14
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.