Zoeken in Agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het zoeken in de Agenda op een iPhone gaat de zoekfunctie slechts één jaar terug. Hoe kan ik over meerder jaren in het verleden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoeken in Agenda
Bij het zoeken in de Agenda op een iPhone gaat de zoekfunctie slechts één jaar terug.
Hoe kan ik over meerder jaren in het verleden zoeken? Jan Harmsen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je de iPhone synchroon lopen met iCal of de google agenda?
|
|
|||
|
|||
Met geen van tweeën: Mijn iPhone agenda is gesynchroniseerd met Outlook.
Jan Harmsen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga op de iPhone naar Settings -> Mail, Contacts, Calendars en selecteer helemaal beneden in Calendars -> Sync = All Events. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Citaat:
Andere agenda's doen het wel, zoals WoWcal Galengoo Easy Calendar Calvetica
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hartelijk dank aan Vuurvreter en Timosha voor hun reacties.
Ik heb hieruit begrepen dat zoeken over meer dan een jaar terug in de agenda dus niet kan. Jammer maar nu weet ik in ieder geval dat ik mijn pogingen kan staken. vriendelijke groeten, Jan Harmsen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Herhalende afspraken zoals verjaardagen, enz... bliijven wel staan over meerdere jaren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Galengoo Easy Calendar Calvetica Bovenstaande programma's doen het wel,waarbij Easy Calendar een aanrader is. Succes. |
|
|||
|
|||
agenda zoekfunctie iphone
in iPhone gaat de zoekfunctie inderdaad maar een jaar terug, ook al stel je in sync alle events.
Maar op macbook kun je wel alles terugvinden |
|
|||
|
|||
Ik gebruik WeekCal en ik kan al mijn afspraken terugvinden sinds de eerste dag dat ik de App in gebruik heb. ( 29 augustus 2010 !!).
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@Timosha. Ik heb het nu ook geprobeerd via de standaard agenda (die ik normaal niet gebruik), en inderdaad ook in deze agenda kan ik tot dezelfde datum teruggaan. Het is trouwens niet de datum van het eerste gebruik van de App WeekCal, maar wel de datum dat ik mijn agenda op de iPhone heb gezet.
|
|
|||
|
|||
Dat kan ook niet anders want WeekCal is écht niet meer dan de standaard agenda met een ander frakske.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
merge yahoo agenda met iphone/icloud agenda | schauwers | iCloud | 0 | 23-10-11 23:48 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
Zoeken met spotlight in Agenda | elviraoranje | iPhone Apps | 3 | 05-11-09 20:51 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|