iphone geen (Onbeveiligd!) Wi-Fi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik weet het, er zijn al veel fora's over Wi-Fi problemen met de iphone, maar ik zit op dit moment in frankrijk (maak gebruik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iphone geen (Onbeveiligd!) Wi-Fi
Hallo,
ik weet het, er zijn al veel fora's over Wi-Fi problemen met de iphone, maar ik zit op dit moment in frankrijk (maak gebruik van lan op mn macbook), en er is hier op de camping een onbeveiligd free Wi-Fi netwerk voor alle gasten. Nu herkent de iphone (4s) de netwerken wel, maar weet hij of 1. geen verbinding te maken of 2. wel verbinding te maken (dus ik zie naast de netwerkaanbieder wel 1/2/3 streepjes Wi-Fi) maar doet ie het verder niet. Waar kan dat aan liggen? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
moet je niet via je browser of zo inloggen met een wachtwoord van de camping?
|
|||
|
|||
Ben ook net terug van een vakantie op franse campings en ik heb niet anders meegemaakt of dat je via de browser moet inloggen. Het kan soms zijn dat een bepaalde browser niet werkt op dat netwerk. Ik heb daarom ook een drietal browsers op mijn Iphone.
|
Labels |
iphone, wi-fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
credit card onbeveiligd op iPad ? | Williie | iPad algemeen | 8 | 04-01-12 21:13 |
Iphone zet onbeveiligd 'apple network' op | opperhoof | Wi-Fi | 3 | 26-05-08 13:36 |
Wi-Fi onbeveiligd | kevinvw | Wi-Fi | 2 | 04-03-08 22:49 |
|
|