TTY uitschakelen op iphone 4? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan de optie 'TTY' niet vinden op mijn iphone 4? Ik wil graag het tekentje van de telefoon met het toetsenbord eronder weg hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TTY uitschakelen op iphone 4?
Ik kan de optie 'TTY' niet vinden op mijn iphone 4? Ik wil graag het tekentje van de telefoon met het toetsenbord eronder weg hebben maar weet niet hoe, zou iemand mij misschien kunnen helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met de zoekfunctie had je onderstaande draad kunnen vinden
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post577501 |
|
|||
|
|||
Ja maar bij dat bericht kom ik niet verder omdat de optie tty niet bij mijn instellingen staat?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 juli 2012 om 10:54 ---------- Weet er verder niemand hoe ik het tekentje wegkrijg? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er is dus geen andere manier op het uit te schakelen dan mijn instellingen te resetten? En moet ik dan veel opnieuw instellen?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 juli 2012 om 11:03 ---------- Sorry voor alle vragen maar ik wil dat tekentje gewoon graag weg hebben. |
Labels |
iphone 4, tty |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TTY uitschakelen | KRKT | Archief | 2 | 18-02-11 08:40 |
Weet iemand wat TTY is? | Niekie | iPhone algemeen | 34 | 23-11-10 22:31 |
help ivm TTY adapter | jordiavp | iPhone algemeen | 8 | 29-08-08 12:28 |
wat is tty | dsimons | Archief | 2 | 04-03-08 00:41 |
TTY instelling | sportwereld | iPhone algemeen | 6 | 22-12-07 20:16 |
|
|