Herstel wachtwoord (code) vergeten, wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb een klein probleempje.. Sinds de laatste update van Whatsapp is mijn iPhone vreemd gaan doen, kreeg allerlei vreemde errors te zien en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herstel wachtwoord (code) vergeten, wat nu?
Hallo!
Ik heb een klein probleempje.. Sinds de laatste update van Whatsapp is mijn iPhone vreemd gaan doen, kreeg allerlei vreemde errors te zien en bijna geen een app werkte meer. Ik heb Whatsapp er weer af gegooid, maar nu ben ik allerlei data kwijt wat op mijn iPhone stond, ook data wat niets met Whatsapp te maken heeft. Nu wil ik mijn iPhone herstellen met een reservekopie, maar nu blijkt dat ik (ooit) een herstel wachtwoord (code van 4 cijfers) heb ingevoerd. Helaas ben ik vergeten wat dit wachtwoord is en kan ik nu niet verder. Bestaat er een mogelijkheid om achter dit wachtwoord te komen? Mark. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 juli 2012 om 13:44 ---------- Wonderbaarlijk genoeg heb ik zojuist het wachtwoord gevonden. Laatst gewijzigd door Meaurk; 13-07-12 om 14:44. Reden: Opgelost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
code, herstel, iphone, wachtwoord, whatsapp |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
code cijferslot vergeten | liesbethxtje | iPhone algemeen | 20 | 01-01-14 18:29 |
iphone code vergeten | lowitn007 | iPhone algemeen | 1 | 29-03-12 00:10 |
Codeslot code vergeten | Idroj1976 | iPhone algemeen | 1 | 21-01-12 22:39 |
code vergeten | Sights | iPhone algemeen | 2 | 26-10-10 13:54 |
Windows: Code vergeten | Mandydidier | iTunes | 5 | 08-07-10 18:17 |
|
|