iPhone 3GS nieuwe cover met stof onder scherm? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen. Ik heb een nieuwe voor en achterkant op de 3gs laten zetten maar nu zie ik er heel veel stof op zitten. Hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 3GS nieuwe cover met stof onder scherm?
Hoi mensen. Ik heb een nieuwe voor en achterkant op de 3gs laten zetten maar nu zie ik er heel veel stof op zitten. Hem gebeld en nu zegt hij dat het er in is gebrand en kan er niet meer uit. Klopt dat ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is zijn fout want ik heb nog nooit gehoord van ingebrand stof... wel van stof onder een 3G (S) scherm dat gemakkelijk kan worden verwijderd
|
|
|||
|
|||
er kan makkelijk stof onder een scherm komen bij een 3GS en 3G. Ingebrande stof? lijkt mij niet....Maar makkelijk te openen en te schoonmaken.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stof(je) onder scherm iPhone | Discovire | iPhone algemeen | 3 | 05-07-12 18:24 |
Stof onder het Iphone Scherm/Glas | Relaxman93 | iPhone algemeen | 156 | 11-03-11 16:27 |
stof onder scherm na val en meer problemen | rubenpeters | Archief | 1 | 16-12-09 18:18 |
Stof onder 2G 16GB scherm?? | Jowjoe | iPhone algemeen | 0 | 21-10-09 17:41 |
Stof onder scherm.. | Goudvis12 | iPhone algemeen | 5 | 12-12-08 11:01 |
|
|