SMS enveloppe discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe je bij een niet gelezen sms bovenin (naast batterij logo) een enveloppe kunt krijgen... Ik maak trouwen gebruik van 1.1.4 Thnx alvast...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS enveloppe
Weet iemand hoe je bij een niet gelezen sms bovenin (naast batterij logo) een enveloppe kunt krijgen...
Ik maak trouwen gebruik van 1.1.4 Thnx alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
SMS notifier installeren vanuit de installer.app
|
||||
|
||||
Of de taskbar notifier uit utilities in de installer app. Laat ook zien wanneer je een gemist gesprek heb en zo...
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey. Laatst gewijzigd door Chrisl; 01-05-08 om 21:57. |
|
||||
|
||||
inderdaad, k was verkeerd
het is de Taskbar Notifier vanuit installer app. |
|
||||
|
||||
Hahahahaha, you're welcome...
|
|
||||
|
||||
Mistakes is for humans
En Dsqaured is geholpen |
|
||||
|
||||
En dat is het belangrijkste....
|
|
|||
|
|||
Bedankt, het is mij gelukt (met jullie hulp)
|
|
||||
|
||||
Graag gedaan vrind
|
|
||||
|
||||
Slotje ???
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Werkt free texting sms? Is sms dus gratis? | erikroeier | iPhone Apps | 5 | 18-05-09 20:50 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|