iPhone 4 kopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan een iPhone 4 16 gb kopen van oktober 2011 Volgens de verkopende partij zit er 2 jaar garantie volgens mij 1 jaar wie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 4 kopen
Ik kan een iPhone 4 16 gb kopen van oktober 2011
Volgens de verkopende partij zit er 2 jaar garantie volgens mij 1 jaar wie heeft gelijk Waar moet je op letten bij de aanschaf van deze smartphone Groet Rieks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij welk bedrijf (en in welk land) is heeft de verkoper die telefoon oorspronkelijk gekocht?
Zie ook: De wettelijke garantieperiode in Europa | ConsuWijzer
|
|||
|
|||
De iphone 4s kwam op 4 oktober 2011 uit en zodra die uitkwam wa alleen nog maar de 8 gig iphone 4 verkrijgbaar, mijn vermoeden zegt dat hij nep is. En anders zou het zonde zijn voor zijn geld maar dat terzijde, mijn iphone 3G, 4, 1e gen ipad en mn mac mini hebben allemaal maar 1 jaar garantie...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 4S: alles over iPhone 4S, geruchten, feiten, nieuws Een 4 met 16GB uit oktober moet dus wel kunnen? |
|
|||
|
|||
Ja dan zou het wel kunnen, maar vindt het nog steeds zonde van zijn geld( paar daagjes gewacht en hij zou een 4S kunnen hebben voor hetzelfde bedrag...)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat moet ik kopen en niet kopen | matthijsg | Koopinformatie Nederland | 0 | 17-09-11 12:05 |
Iphone kopen | Danz | Koopinformatie Nederland | 12 | 21-02-10 21:34 |
Iphone 2 kopen | Beaux | Archief | 7 | 29-05-08 15:22 |
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? | gemmelos | Koopinformatie Nederland | 15 | 13-05-08 17:07 |
Iphone Kopen?! | DertKesh | Koopinformatie Nederland | 5 | 14-01-08 17:34 |
|
|