iPhone krijgt geen bluetooth verbinding met MacBook discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iPhone (weer) wil koppelen met mijn Macbook gat het mis. Op de MacBook zie ik: "het koppelen is geslaagd, Er is een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone krijgt geen bluetooth verbinding met MacBook
Als ik mijn iPhone (weer) wil koppelen met mijn Macbook gat het mis.
Op de MacBook zie ik: "het koppelen is geslaagd, Er is een seriële computerpoort aangemaakt Gebruiken als een persoonlijk netwerk (PAN) en op de iPhone: Bluetooth: Aan Apparaten: Macbook Geen verbinding Het "wieltje" draait onverdroten door. Wat doe ik fout? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het net eens getest op een MacBook Pro. Ik kan de iPhone 4 wel pairen en krijg dan een een Bluetooth PAN.
Ik gebruik wel OS X Lion 10.7.4 en iOS 5.1.1. Of het ook nog werkt met jouw oude iOS 4.3.x kan ik niet zeggen. Succes verder |
|
|||
|
|||
Citaat:
Desondanks werkt het niet (meer). Het heeft wel gewerkt, bij mijn weten niets veranderd in de afgelopen dagen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inmiddels veranderd.
Probleem ongewijzigd..... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Xbmc Krijgt geen verbinding met pc om bestanden te delen | Michel1982 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 14-04-12 19:18 |
mywi geconnect, macbook zegt geen verbinding | ricie | Jailbreak apps en thema's | 0 | 26-07-11 17:36 |
iPhone/macbook krijgt geen Wi-Fi verbinding | boy83 | Wi-Fi | 4 | 31-12-10 18:57 |
iphone vind geen bluetooth verbinding met macbook pro | cookmen | iPhone algemeen | 6 | 19-07-10 13:13 |
Iphone via Bluetooth synchroniseren met Macbook | tets23 | iTunes | 2 | 28-03-09 20:00 |
|
|