//

Gevraagd: advies synchronisatie app voor Outlook 2010

Gevraagd: advies synchronisatie app voor Outlook 2010 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik ben nieuw hier... Op het ogenblijk gebruik ik nog een HP Pre3 smartphone (webOS), een fijn toestel, maar die zal met vervroegd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-07-12, 12:38
apeka apeka is offline
• iOS 14.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Renkum, Gld.
Berichten: 82
Standaard Gevraagd: advies synchronisatie app voor Outlook 2010

Beste forumleden,

Ik ben nieuw hier... Op het ogenblijk gebruik ik nog een HP Pre3 smartphone (webOS), een fijn toestel, maar die zal met vervroegd pensioen moeten wegens het stoppen van ondersteuning door HP.
Ik ben me dus aan het oriënteren op een alternatief en dat lijkt in de richting van en iPhone, waarschijnlijk een 4S, te gaan...
Ik heb een Windows thuisnetwerk.

Tot op heden gebruik ik voor het synschroniseren van mijn agendaitems, taken en contacten in Outlook 2010 een handige app, genaamd PocketMirror, die deze informatie via mijn thuis-Wi-Fi keurig van en naar desktop en mijn telefoon synchroniseert. Dit gaat dus niet via een 'cloud' of Google...
Ik zoek nu dus naar een vergelijkbare iPhone app, die zowel mijn contactpersonen en agenda gegevens in Outlook, als van de iPhone eenvoudig en probleemloos kan synchroniseren via mijn Wi-Fi en me niet verplicht om dit via Gmail o.i.d. te regelen. Het hoeft niet persé een gratis app te zijn. Als het goed werkt, wil ik daar best voor betalen.
Ook zou het fijn zijn als ik zowel mijn Outlook Exchange gegevens van werk, zoals agenda e.d. samen met mijn privéagenda in één agenda overzicht op de iPhone on line zou kunnen zien en bijwerken..
Omdat ik dus niet bekend ben met iOS en de -vele- apps voor de iPhone en ook niet weet of iets dergelijks bestaat, zou ik graag advies willen van kenners. Hopelijk kan iemand op dit forum me op het spoor zetten van een goede en bruikbare app..
Bijvoorbaat hartelijk dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Advies gevraagd voor nieuw abonnement smike Odido (T-Mobile) 6 10-01-12 18:48
Advies gevraagd ChristianS Koopinformatie Nederland 2 26-03-11 21:59
Advies gevraagd.. beyazz Koopinformatie Nederland 9 09-09-10 22:52
melding: goedkeuring voor synchronisatie gevraagd alide iTunes 0 22-02-10 19:35
Windows: advies gevraagd voor Agenda-synchronisatie Mombakkes Desktop-applicaties 3 29-12-09 09:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:54.