Gedownloade apps starten niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al ongeveer 2 maanden een iPhone 4 en sinds een weekje doet hij heel raar, namelijk: alle gedownloade apps van App Store ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gedownloade apps starten niet meer
Hallo,
Ik heb al ongeveer 2 maanden een iPhone 4 en sinds een weekje doet hij heel raar, namelijk: alle gedownloade apps van App Store willen niet meer openen. Ik druk erop, en na 1 sec springt het weer terug naar het homescreen. Als ik een app download uit app store, dan doen ze het weer wel, maar de volgende dag bijv. weer niet. Dit is echt heel irritant, iemand oplossing?? PS: hard reset etc. heb ik al geprobeerd, dat werkt niet.. Laatst gewijzigd door aamiiro; 18-07-12 om 19:10. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je hebt de phone al herstelt?
|
|
|||
|
|||
Hoe bedoel je? Via iTunes? Dan wordt al m'n data toch gewist?
Nope dat heb ik nog niet gedaan.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alle apps uit de achtergrond verwijderd en een harde reset gedaan, maar nog steeds hetzelfde. Ik ben er trouwens achter gekomen, dat 6 apps wel normaal werken, en precies die 6 staan ook in m'n apps op m'n pc in iTunes. Heeft het daar mee te maken misschien?
|
|
|||
|
|||
Ik denk het niet
Ga eens kijken in Settings -> General -> About -> Diagnostics & Usage -> Diagnostic & Usage Data. Staan daar LowMemory of andere foutboodschappen? Maak eens een screen shot van de lijst met foutboodschappen. |
|
|||
|
|||
Daar staat: "Geen diagnostische gegevens"
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Meeste apps op iPad werken ineens niet meer
Sinds vanmorgen werken ineens de meeste apps van mijn iPad3 niet meer.
Het scherm wordt even zwart en springt dan meteen terug in de thuis stand. De standaard apps doen het wel, maar bijna alle zelf geïnstalleerde apps niet. Ik heb het apparaat al eens helemaal uit en weer aangezet. Wat kan ik doen om dit op te lossen? vr.gr. Marij Laatst gewijzigd door colliehome; 19-07-12 om 09:04. Reden: samengevoegd bij een iPhone topic. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er staan geen foutmeldingen. Geen diagnostische gegevens. De apps die niet werken: Dropbox - Hyves - Facebook - Twitter - iBooks - Skype - Nos teletekst - Nos journaal - Celsius - Buienradar - BD HD - Marktkraam - Wikipedia - TVGIDS.tv - EHBO - Telefoonboek - PostNL - Zoek iPhone - oo - Gezondheid - Autoblog.nl - Weerstation HD - IMDb - Calculator - Jigzo HD - Eurosport - Gemist - Appfire Deals - VDownload - Detectives - Schaak-wijs - Symbaloo - EBSCOhost - Explorer - DailyHistory - Standaarden - Vogels-nederland - Evernote - WF Aid - NU HD - #ziningoud Van de zelf geïnstaleerde apps doen alleen de betaalde het. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat uitsluitend gratis apps uit de Apple App Store zich onmiddellijk afsluiten zonder een crash report achter te laten daar kan ik mij (voorlopig) niets bij voorstellen. Tenzij de crash reports automatisch naar Apple worden gestuurd en daarna gewist. Kijk dat eens na in Settings -> General -> About -> Diagnostics & Usage -> Automatically Send. Als die functie ingeschakeld is dan schakel ze uit. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gegevens over diagnose en gebruik worden niet naar Apple verstuurd. |
|
|||
|
|||
Oei Geen crash reports dus
Hoe zijn die gratis apps op die iPad terecht gekomen? Direct uit de App Store op de iPad? Of via iTunes op de Windows PC? Zijn de apps ooit gesynchroniseerd met iTunes op de PC? |
|
|||
|
|||
In eerste instantie uit de App Store op de iPad. Totdat ik problemen kreeg met de upgrade van Wordfeud. Die upgrade heb ik aangeschaft via iTunes op de PC, waarop een ander Apple ID staat. Om de betaalde versie op mijn iPad te krijgen heb ik een aantal keren gesynchroniseerd, wat tot nu toe geen goed resultaat opleverde.
In een ander topic hier heb ik daarover gediscussieerd. Ik kwam toen tot de ontdekking dat ik "thuisdeling" kan toepassen, maar tot nu toe ben ik er niet achter hoe ik dat binnen de iPad kan regelen. Bedoelt topic: http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f1...tml#post809317 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar moet ik eens met een paar iOS ontwikkelaars over spreken. Die jongens slapen nog (USA). Dat wordt dus iets voor de late namiddag. |
|
|||
|
|||
Timosha, en bedoel je dan dat je "thuisdeling" gebruikt? Ik heb net een artikel gelezen dat je juist voor thuisdeling op elk apparaat hetzelfde ID moet hebben staan.
Een van de gedownloade gratis apps heb ik zojuist verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt die weer. Dit zou ik met elke app kunnen doen. Maar is dit een juiste oplossing? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je zou nog eens een paar apps kunnen verwijderen en opnieuw installeren. Als die dan wel werken was er toch iets mis met de autorisatie (denk ik). PS: Als ik die Wordfeud draad van jouw zo lees krijg ik wel het gevoel dat je wat met Apple ID's gegoocheld hebt. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 19-07-12 om 13:07. Reden: Taelvauten |
|
|||
|
|||
Ik kom net tot de ontdekking dat, na het opnieuw installeren van Nos Teletekst, de andere apps het ook weer doen !!??!! Terminste een deel. Ik heb ze nog niet allemaal geprobeerd.
Snappen doe ik het niet. Maar voorlopig ben ik weer tevreden |
|
|||
|
|||
Alle apps doen het weer !!
Bedankt voor de hulp. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps starten niet meer op | Newko | iPhone algemeen | 5 | 04-02-12 10:35 |
Apps starten niet meer op | Pascal-23 | Archief | 6 | 13-09-09 22:47 |
Apps starten niet meer op | deRijk | Archief | 3 | 30-07-09 20:16 |
Heel veel apps, veel starten niet meer op | trevisnl | Archief | 4 | 22-05-09 21:39 |
[HELP] Apps starten niet meer op... | pietsnot | Archief | 0 | 06-11-07 08:16 |
|
|