i phone 4 start niet meer op verschillende foutcode"s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo beste mensen gisteren is mijn telefoon plotseling uit gegaan ik krijg em niet meer aan alleen in de oplader ,krijg ik apple teken en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
i phone 4 start niet meer op verschillende foutcode"s
hallo beste mensen gisteren is mijn telefoon plotseling uit gegaan
ik krijg em niet meer aan alleen in de oplader ,krijg ik apple teken en install modus,ik heb alles geprobeerd via google hulp lijnen ,nou heb ik code 1600,1601,1602.3194 gehad allemaal na elkaar weet het niet meer nu had er een jailbreak op zitten ,maar krijg em neit meer hersteld |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bedankt maar werkt niet nog steeds foutrcode 1600 dit heb ik in mijn lijst staan bij host file
# entry should be kept on an individual line. The IP address should # be placed in the first column followed by the corresponding host name. # The IP address and the host name should be separated by at least one # space. # # Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual # lines or following the machine name denoted by a '#' symbol. # # For example: # # 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server # 38.25.63.10 x.acme.com # x client host # localhost name resolution is handled within DNS itself. # 127.0.0.1 localhost # ::1 localhost |
|
|||
|
|||
Je host file ziet er goed uit
error 1600 https://support.apple.com/kb/TS3694?...l_NL#error1601 Verwijder en installeer ook iTunes opnieuw. Let op mogeijk gaat je backup verloren Laatst gewijzigd door Werner1963; 20-07-12 om 10:27. |
|
||||
|
||||
Heb dit ook heel vaak gehad als ik weer eens van JB naar origineel ging. Wat mij eigenlijk altijd heeft geholpen is het toestel in DFU modes zetten dan firmware downloaden en die via iunes op je toestel zetten.
In itunes op je toestel klikken in de linkerbalk, op de 1e tab van het toedtel overzicht, houdt dan shift vast en klik restore en browse naar je opgeslagen ipsw restore bestand dat je hebt gedownload. Als je een mac hebt moet je alt ipv shift indrukken. DFU modes info kan je hier vinden DFU - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS Firmware kan je vinden via ios.e-lite.org |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s nieuw, start niet meer op foutcode 1600 | chellie1965 | iPhone algemeen | 2 | 21-04-12 11:06 |
I phone start niet meer, continu picto I-tunes stekkertje in beeld | Indie | iPhone algemeen | 2 | 16-04-12 13:33 |
2 iPhone 4S-en 2 verschillende "belschermen" | StefV | iPhone algemeen | 2 | 20-02-12 18:31 |
Iphone4 kan niet meer hersteld worden (foutcode 1013) | iphonedennis | iPhone algemeen | 82 | 17-11-11 21:47 |
na "wis alle instellingen en inhoud", start iphone 3g niet meer op | JHDruppers | iPhone algemeen | 2 | 13-07-11 14:01 |
|
|