iPhone 4 traag discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Mijn iPhone 4 doet soms traag en blijft hangen, waar kan dat aan liggen? Hij is NIET gejailbreaked. Hoe kan ik hem weer snel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 traag
Hi
Mijn iPhone 4 doet soms traag en blijft hangen, waar kan dat aan liggen? Hij is NIET gejailbreaked. Hoe kan ik hem weer snel maken (zonder de fabriekinstellingen weer te resetten) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan je wat duidelijker zijn ivm blijven hangen en traag?
Bedoel je als je surft het tergend traag gaat via bv Wi-Fi en/of 3G of bedoel je nog wat anders? Ik heb dat ook al voorgehad maar dat lag aan een app die vervelend deed en toen moest ik ook de iPhone herstellen, ik kon toen niet anders. Als het nu trager zou gaan leg ik eens de iPhone volledig uit en dan terug aan en meestal is het probleem hier opgelost. Vandaag zijn er wel ferme problemen met de appstore, zeg het er gewoon even bij. |
|
||||
|
||||
Doe een harde reset, maak de multitaskbar leeg en installeer eventueel een app als System Activity Monitor (betaalde app). Je verliest geen data overigens, bij geen van de genoemde opties.
Een volledig herstel is wel het allerlaatste redmiddel....
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 is traag | Azdin | iPhone algemeen | 3 | 18-01-12 19:16 |
Iphone 3g traag | RedBull | iPhone algemeen | 4 | 14-01-12 01:07 |
iphone traag | thewitten | Archief | 1 | 03-02-10 14:18 |
Iphone traag??? | Badboy78 | iPhone algemeen | 5 | 30-01-09 17:31 |
iPhone traag? | david007 | iPhone algemeen | 4 | 29-05-08 09:15 |
|
|