Stilknop Aanzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Tril/Stil knop van mijn Iphone 4S is stuk alleen toen hij stuk ging stond hij op stil en nu is hij niet meer aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Stilknop Aanzetten
Mijn Tril/Stil knop van mijn Iphone 4S is stuk alleen toen hij stuk ging stond hij op stil en nu is hij niet meer aan te krijgen, weet iemand hoe dat kan d.m.v instelleng o.i.d?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat dit alleen simpel is op te lossen door hem te Jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
is de knop stuk of de trilmodule zelf ? Voelt de switch om hem op stil te zetten "lam" ?
|
||||
|
||||
Ga terug naar de winkel waar je de iPhone gekocht hebt. Dit lijkt mij een defect wat gewoon onder garantie valt.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.0 Tethering aanzetten | leon | Odido (T-Mobile) | 1038 | 19-11-10 16:18 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
volumeknop en stilknop aan de zijkant werken niet meer... | vy_k | Unlock [archief] | 7 | 14-04-08 00:22 |
iPhone aanzetten. | criistal | Archief | 4 | 25-02-08 21:51 |
|
|