Itunes Main pc behouden na formatteren pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ga binnekort mijn pc formatteren en windows 7 erop zetten ( heb nu nog windows XP ) Nu wou ik weten, hoe kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes Main pc behouden na formatteren pc
Hallo,
ik ga binnekort mijn pc formatteren en windows 7 erop zetten ( heb nu nog windows XP ) Nu wou ik weten, hoe kan ik na de format deze pc terug mijn "Main Itunes pc" maken ? Je zou kunnen zeggen, je kan die itunes dan authoriseren zodat je alles kan synchroniseren. Dit is allemaal goed en wel, totdat je uw firmware wil upgraden... Want dan zegt hij dat dit alleen kan op je Main Itunes pc ( iets in die aard ) Ik denk eerder iets in de aard van, je nieuw geformatteerde pc dezelfde "pc naam" geven als je vorige en dat dan alles in orde is. Zou het zo simpel zijn ? Aan de hand van wat herkent Itunes feitelijk de "Main Pc" ? Wie heeft de oplossing ? ( heb al veel gezocht op internet via google en hier, maar overal hebben ze het over een pc authoriseren voor je media terug over te zetten, maar niemand rept een woord over die firmware ) Alvast bedankt. Mvg, Soxbrother |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Maak een backup van de volledige iTunes blbliotheek op een externe HDD. Zet dan na de installatie van Windows 7 de backup terug. Installeer dan eerst de laatste versie van iTunes.
iTunes: een reservekopie van uw iTunes-bibliotheek maken door deze te kopiëren naar een externe harde schijf Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je antwoord.
Dus nadat je die backup hebt teruggezet is die pc terug je "Main pc" ? Wist niet dat het zo simpel was. |
|
|||
|
|||
Citaat:
\Documents and Settings\(username)\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup\ en die backup in Windows 7 terugzet naar: \Users\(username)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\ |
|
|||
|
|||
ok, bedankt voor de info.
Binnenkort ga ik het proberen. Ik laat nog wel iets weten in deze thread als het gelukt is. Mvg, Soxbrother |
|
||||
|
||||
Ik zou voor de zekerheid de machtiging van je PC onder XP in iTunes uitzetten en in Windows 7 weer aanzetten, anders kost het je mogelijk 1 van de 5 PC's die je tegelijkertijd mag gebruiken.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
formatteren | xXHardCoreXx | iPhone algemeen | 4 | 10-05-12 18:16 |
Mac OS X: iTunes na formatteren | jochinho | iTunes | 1 | 06-02-12 19:13 |
indeling behouden bij synchroniseren met Itunes | bmonninkhof | iTunes | 6 | 18-08-11 00:07 |
Windows: Na formatteren C backup In iTunes kwijt | Jennimal | iTunes | 9 | 22-07-10 23:50 |
Mac OS X: Tekstopmaak behouden bij songteksten in itunes | watcher | iTunes | 2 | 18-11-09 12:44 |
|
|