daxian T32 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is echt een mooi ding man! - geen gps zoals ze zeggen - geen wifi - wel 2 camera's - sensor voor licht - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
daxian T32
Dit is echt een mooi ding man!
- geen gps zoals ze zeggen - geen Wi-Fi - wel 2 camera's - sensor voor licht - een sernor zodat je het ook orizontaat en verticaal kan bekijken - ongeveer 300 dollar YouTube - The diference of Daxian x999 and T32
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ben afgehaakt, kreeg bijna epilepsie van de video zoveel schokt dat beeld
|
|
||||
|
||||
haha, klopt. maar de phone is echt echt echt een goede.....
|
|
||||
|
||||
Ik zie niet wat er zo fantastisch aan dat dingetje is... als je voor 99 dollar meer (in de US) een 'echte' hebt. Voor 100 dollar zou ik zeggen, mwah..
|
||||
|
||||
:') ik zag niet echt veel van de interface
|
|
||||
|
||||
interface is microsoft. mobile pro 6
|
|
||||
|
||||
geef mij toch maar "the real thing"
|
||||
|
||||
hahaha
nog steeds cool...je wint toch niet |
|
||||
|
||||
wa is dat vo een filmpje? wiebel wiebel, is em zat??
k vind em ma niks hoor. the iPhone and the nvidia APX2500 vind ik nog de leukste. |
|
|||
|
|||
geen Wi-Fi? = ik haak af
|
|
|||
|
|||
De cameraman doet me een beetje denken aan Brad Pitt in 12 Monkeys... O, en deze telefoons mogen (volgens Apple) niet verkocht worden in de Europese Unie, anders krijgt de verkoper een bon van EUR 25.000 per verkochte telefoon. Het is natuurlijk ook gewoon een kopie, dus ik geef ze geen ongelijk.
|
|
||||
|
||||
zag je daar nou Ronald McDonald?
|
||||
|
||||
rip offs zijn gay......
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Zie ik nu Windows Mobile staan op het laatst. Hoezo raar, windows mobile op een iphone-achtig apparaat.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je hebt de T32, de T32+ en de T32 GW. Die laatste heeft, je raadt het al, GPS en Wi-Fi. En inderdaad, de telefoon draait op Windows Mobile, met als gevolg dat je alle populaire software erop kwijt kunt.
Je kunt je afvragen of het een kopie is. Hij verschilt toch duidelijk van de iPhone, ook hebben de nieuwste modellen geen Apple logo, maar ofwel een eigen logo ofwel geen logo, maar het moge duidelijk zijn, dat er wel geprobeerd is de iPhone te benaderen. Voor mij overtreft deze telefoon de iPhone, die het op een aantal zaken toch behoorlijk laat afweten. De iPhone interface is overal te downloaden, de body is wat dikker en heeft 2 camera's in plaats van 1 (van belang voor de case die je er eventueel voor wilt hebben), maar voor de rest is het uiterlijk natuurlijk wel gebaseerd op het iPhone design. Aangezien ik veel liever met Windows werk was is dit dus een perfecte telefoon voor mij. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Daxian X999 de Windows iPhone (Cool999) | Dolfijn | iPhone algemeen | 13 | 22-03-08 15:21 |
|
|