Daxian X999 de Windows iPhone (Cool999) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is wel een heel bizar telefoontje, kijk en oordeel zelf!! cool999-China mobile/Chinese mobile/CECT Mobile/2sim/Dual Sim/China CECT/ZTC Mobile/China ZTC/Copy Phone/copy mobile/samsung/nokia/motorola/Solomobi Tublinkje YouTube - Daxian ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Daxian X999 de Windows iPhone (Cool999)
Dit is wel een heel bizar telefoontje, kijk en oordeel zelf!!
cool999-China mobile/Chinese mobile/CECT Mobile/2sim/Dual Sim/China CECT/ZTC Mobile/China ZTC/Copy Phone/copy mobile/samsung/nokia/motorola/Solomobi Tublinkje YouTube - Daxian X999 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ieeeuuuwwww er staat windows mobile op
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
en ik zie al een pennetje
|
|
||||
|
||||
ik vind het niks!! ik kan het nog geen eens lezen, het zijn van die rare tekens!!
|
|||
|
|||
Ach, weer zo'n net-niet telefoon.
|
|
||||
|
||||
bhaaaa jakkes moet ik niet hebben hoor met die rara cube slides nee nee
IPhone rules |
|
||||
|
||||
Lijkt ook veel dikker !!
|
||||
|
||||
gdvr windows mobile = of > verschrikkelijk zeker dat deze niet aan de iPhone kan tippen btw das gewoon een htc touch's menu niks bijzonders aan nee ik vin hem mr nix
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Hahaha ieeeuwwwww hij is viessss
|
||||
|
||||
Lijkt wat op een "uitgebouwd" wisbar advance theme van lakeridge.
En ze gaan er echt ver in: iPhone v0.1 by Torx-Tevelopment *The Real Deal* - Lakeridge Software Forums Opzich mooie software, maar probeer toch niet de iphone te kopiëren. Laatst gewijzigd door Bomans; 17-03-08 om 01:22. |
|
|||
|
|||
Da's de imacheapbastardPhone
|
|
|||
|
|||
Windows Mobile is toch synoniem aan gebruikersonvriendelijk?
|
|
|||
|
|||
tazzz, lijkt op een mislukte versie van windows, mac en linux:S
|
|
||||
|
||||
ze kunnen nog nie es tippen aan ne iphone
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone niet herkend in windows explorer (Windows 7 / WIndows XP) | nielsmunoz | Desktop-applicaties | 8 | 12-07-11 19:01 |
Windows xp naar windows 7 | paulhofman | iPhone algemeen | 3 | 07-12-10 20:39 |
Windows Verkenner reageert nietmeer (Windows 7) | Rivinn | iPhone algemeen | 1 | 12-01-10 22:15 |
daxian T32 | dedafmonteur | iPhone algemeen | 16 | 28-01-09 19:28 |
|
|