GPRS zorgt voor crashes? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb misschien een ervaring, waarbij ik de enige ben (?) Ik heb Vodafone Zorgeloos Internet, en internet dus ook regelmatig hiermee, alleen, heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
GPRS zorgt voor crashes?
Hey, ik heb misschien een ervaring, waarbij ik de enige ben (?)
Ik heb Vodafone Zorgeloos Internet, en internet dus ook regelmatig hiermee, alleen, heb ik altijd al last gehad dat mijn iPhone vaak crashed als ik hem uit standby wil halen. (scherm blijft hangen bijv) Op vakantie had ik mijn GPRS uit staan, wat denk je? geen crashes! Daarna weer aangezet, begon het gezeik weer. Dus nu zet ik GPRS alleen maar aan als ik het nodig heb, en ik heb nergens last meer van Ik denk dat dit btw komt omdat als ik hem aanzet dat ie al een verbinding wil maken met internet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het is blijkbaar gefixed sinds ik 1.1.4 draai, het is de afgelopen 3 weken niet meer vastgelopen Met EDGE aan!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Logo's KPN zorgt voor 3G crash | whosnext | Jailbreak apps en thema's | 10 | 22-10-08 10:13 |
NL Nummerkenning 1.3 zorgt voor crashes in iPhone | MacLover23 | Unlock [archief] | 22 | 16-02-08 19:21 |
Sync agenda zorgt voor crash loop | claus | iTunes | 0 | 11-02-08 21:12 |
|
|