Zelfde probleem als deze Video -Iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik heb het zelfde probleem als deze man. BIG iPhone problem - YouTube Mijn iphone blijft opstarten en dan weer crashen met blauwe / ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zelfde probleem als deze Video -Iphone 4
Goedenavond,
Ik heb het zelfde probleem als deze man. BIG iPhone problem - YouTube Mijn iphone blijft opstarten en dan weer crashen met blauwe / witte / gele / zwarte / blauw blokjes / strepen. Op video 2 ziet u wat ik bedoel met witte ( etc kleuren ) schermen BIG iPhone problem 2 - YouTube De iphone is helemaal clean , geen jailbreak alleen zitten er een paar muziek liedjes erop. 5.1.1 OS zit erop ( nieuwste originele firmware) Kunt u me alsjeblieft helpen?! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer een herstel via DFU. Dat is een soort van 'diepte'herstel, het meest rigoureus.
|
|||
|
|||
Dank u voor uw reactie.
Heb ik gedaan en het leek voor een hele dag goed te gaan maar opeens crasht hij toen ik een spel wou opstarten. Low Memory ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zou wel eens aan dat spel kunnen liggen. Spel eens verwijderen en opnieuw installeren. Ik heb dat ook al gehad bij 2 spellen en na ze opnieuw te hebben geinstalleerd was het opgelost. |
Labels |
crash, iphone 4, witte scherm, zwarte strepen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mute en volume knoppen iPhone 4S zelfde als iPhone 4? | ipeertje | iPhone algemeen | 8 | 23-10-11 01:37 |
Kan geen lockscreens instellen zelfde als thema op iphone 4G | SuperdryGirl86 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 26-04-11 23:21 |
Hulpprogramma zelfde als multitasking | Muhtar66 | iPhone algemeen | 1 | 04-07-10 21:00 |
Originele iphone regelmatig zelfde probleem | Bordt | iPhone algemeen | 3 | 15-11-09 20:00 |
Artwizz case zelfde als Ivyskin T2! | Lorsk8 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 25-05-08 17:42 |
|
|