codeslot vergeten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Helaas ben ik mijn codeslot totaal kwijt. het gebeurde op vakantie. Ik had gelezen dat je hem aan je computer aan i tunes moest hangen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
codeslot vergeten
Helaas ben ik mijn codeslot totaal kwijt. het gebeurde op vakantie. Ik had gelezen dat je hem aan je computer aan i tunes moest hangen en dat je hem dan kon ontlocken. Ik heb hem aan i tunes gedaan maar er gebeurd niks. Ook niet als ik op herstel klik want dan wil ie synchroniseren en dan moet je weer in je mobiel???? wie kan mij helpen? Kan je je I phone nog ontdoen van het slot?
Groet, Caroline |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik de zoekfunctie van het forum eens met het zoekbegrip "wachtwoord vergeten".
|
|
|||
|
|||
je kan de programma ifunbox gebruiken op je computer om je wachtwoord te achterhalen.
laat recatie |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Deze kan wel op slot.
Genoeg te vinden via de zoekfunctie en het topic is reeds meer dan 4 maand oud zonder reactie van de TS. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Codeslot | no9 | iPhone algemeen | 0 | 08-03-12 10:07 |
Codeslot code vergeten iPhone 4 | Jieve | iPhone algemeen | 2 | 01-03-12 19:31 |
Codeslot code vergeten | Idroj1976 | iPhone algemeen | 1 | 21-01-12 22:39 |
codeslot aanpassen | simlockvrij | Jailbreak apps en thema's | 3 | 19-02-11 00:54 |
alphanummeriek codeslot | tkn | iPhone algemeen | 2 | 12-07-10 23:48 |
|
|