contacten microsim discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik heb sinds kort een iphone, en in de baseshop heb ik mijn contacten van mijn oude "gewone" simkaart laten kopiëren naar een nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten microsim
Hoi
Ik heb sinds kort een iphone, en in de baseshop heb ik mijn contacten van mijn oude "gewone" simkaart laten kopiëren naar een nieuwe microsimkaart. Toch vindt mijn telefoon geen contacten meer. Hoe komt dit? Hoe kan ik ze toch nog terugkrijgen? Bedankt voor de info! Chantal |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga naar Settings -> Mail, Contacts, Calendars, scroll dan naar beneden en klik op "Import SIM Contacts".
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
MicroSIM | Jasn | Orange | 7 | 20-08-10 09:56 |
België: Telenet microsim | syren | Overige providers België | 15 | 13-08-10 18:36 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
|
|