Printen Via Iphone en Ipad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Via de zoek functie kwam ik er niet uit. Mijn excusses hiervoor. Ik ben op zoek naar een FATSOENLIJK en Bruikbare App om vanuit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Printen Via Iphone en Ipad
Hallo,
Via de zoek functie kwam ik er niet uit. Mijn excusses hiervoor. Ik ben op zoek naar een FATSOENLIJK en Bruikbare App om vanuit mijn Iphone 4S en Ipad2 te kunnen printen. Ik heb op Quickoffice wat documenten staan die ik bij klanten uit moet kunnen printen. Tevens soms de bijlage van een E-mial en de E-mail zelf ook. Natuurlijk ook foto's. Het is voor zakelijk gebruik. Ik heb al verschillende geprobeerd en nu al € 15,00 naar de ...... geholpen. Vandaar de vraag of iemand mij aub zou kunnen helpen. Ik heb geen Airprint printer. Het is hier thuis een HP 210. Ik ben jullie zeer erkentelijk voor een oplossing. Groeten Twan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die app heb ik erop gehad en hij herkent mijn HP All in one 210 niet.
Ik krijg er geen print naar toe gezonden Helaas. Maar al bedankt voor het antwoord Groeten Twan |
|
|||
|
|||
OK. Hier herkent de HP ePrint app zelfs een acht jaar oude HP psc2510.
Succes verder |
|
|||
|
|||
HP al eens benaderd? Mogelijk dat de printerfabrikant een oplossing weet...
|
|||
|
|||
zal ik morgen meteen doen. Bedankt voor de tip.
|
|
|||
|
|||
Je kunt misschien ook een (oude) airport express gebruiken.
Daarmee kun je elke USB-printer 'omzetten' naar Wi-Fi-printer en daarmee via airprint op de iPhone/iPad printen op elke willekeurige printer. Enige wat je hoeft te doen is de airport express in het netwerk te hangen, usb van de printer aansluiten op de express en printen maar! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 printen met HP 3052 | Tulpstraat | iPad accessoires en onderdelen | 6 | 19-04-12 09:27 |
Draadloos printen met iPad | Digi | iPad algemeen | 10 | 19-01-12 22:39 |
route printen vanaf ipad | Jebo1956 | iPad algemeen | 1 | 11-09-11 12:14 |
Vanaf je ipad printen | Keesellen2008 | iPad algemeen | 22 | 21-10-10 11:01 |
Printen naar PDF vanaf iPhone/iPad? | Hautje | iPad Apps | 3 | 11-09-10 11:33 |
|
|