Synchronisatie van Iphone uitgevoerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik heb vandaag voor het eerst een synchronisatie van mijn Iphone uitgevoerd. Heb daar geen foutmeldingen aangetroffen. Maar nu heb ik geen idee hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchronisatie van Iphone uitgevoerd
Goedemorgen,
Ik heb vandaag voor het eerst een synchronisatie van mijn Iphone uitgevoerd. Heb daar geen foutmeldingen aangetroffen. Maar nu heb ik geen idee hoe ik in Itunes mijn gegevens kan terugvinden en zie alleen alles wat met muziek, tv programma's enz . te maken heeft! Waar kan ik mij gegevens zien die gesynchroniseerd zijn? groet, Hoekje60 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goedenmorgen.
Bedankt voor de snelle reactie.Ik dacht dat je na de synchronisatie van je Iphone je een backup kon zien van je agenda, je notities, de app. met bv. verjaardagen enz kon zien.Of begrijp ik dat allemaal verkeerd?Ben op dit gebied niet zo handig ( en dat is nog zacht uitgedrukt!!) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder maakt iTunes tijdens de synchronisatie een volledige backup van de iPhone. In die backup valt echter weinig te zien, die wordt alleen maar gebruikt als je eens wilt herstellen. |
|
|||
|
|||
Alweer bedankt!
Ik gebruik mijn outlook niet. Maar ben wel blij omte lezen dat de backup wordt opgeslagen en dat je die , hopenlijk nog nodig, kunt terugzetten op je Iphone. Fijne zondag! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is dus verstandig om af en toe eens opnieuw te synchroniseren. Een backup heb je nooit nodig behalve als je hem nodig hebt en dan is hij er meestal niet Ook een fijne zondag gewenst en succes verder |
|
|||
|
|||
Toch nog 1 klein vraagje: Hoe zet ik de foto's van mijn Iphone op mijn laptop.
Want ik neem aan dat je daarvoor je Itunes niet voor hoeft te openen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple - iCloud - Nieuwe foto's op al je apparaten. Om het het geëerde lid Apotheosis te citeren: je kan ook Photosync op de PC en iPhone gebruiken, dan heb je iTunes ook niet nodig PhotoSync: gemakkelijk foto’s en video’s delen tussen je iOS-apparaten en computer - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Wat je ook kunt is je iPhone met een USB kabel aan je laptop hangen en daarna via Startknop >> Computer >> iPhone gaan. Kun je trouwens alleen de foto's en video's in de filmrol zien. Selecteer de juiste en met slepen verplaats je ze naar je laptop.
Ook handig als je in 1x veel foto's wil verwijderen
|
|||
|
|||
Bedankt voor je tip, deze zal ik zeker gebruiken!
Kan je trouwens meerdere albums aanmaken? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Blackra1n meerdere keren uitgevoerd, leidt dat tot problemen/trage iPhone? | Akuma2000 | Jailbreak | 6 | 30-11-09 12:17 |
update uitgevoerd en nu????? | edje89 | Archief | 3 | 18-10-09 23:06 |
Reparatie niet uitgevoerd | schmrtzzz | iPhone algemeen | 5 | 27-08-08 18:26 |
HW Unlock succesvol uitgevoerd! | pspklant | Unlock [archief] | 7 | 06-02-08 22:54 |
|
|