Nieuwe iconen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Er is een manier om nieuwe iconen op het bureaublad te plaatsen. Dit onderwerp staat ergens op het forum echter ik kan het niet terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iconen
Er is een manier om nieuwe iconen op het bureaublad te plaatsen. Dit onderwerp staat ergens op het forum echter ik kan het niet terug vinden. Kan iemand mij de werkwijze laten weten?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Was dat niet iets met Summerboard of zo, of theme's????
|
||||
|
||||
inderdaad, summerboard installeren en daarna thema's ook.
je kan dit vinden door bij zoekfunctie : "Summerboard" te typen.
|
|||
|
|||
Het gaat mij niet om thema's maar om het aanmaken van extra inconen op het bureaublad. Ik heb er laatst een aangemaakt voor een directe verbinding met NU.NL maar heb geen idee meer hoe ik dat moet doen.
|
|
|||
|
|||
Als je versie 1.1.4 hebt kun je snelkoppelingen van internet pagina's op je bureaublad zetten door in Safari op de plus te drukken en dan de optie "Zet naar beginscherm" selecteren. Om ze weer te verwijderen: 3 seconden een icoontje in drukken totdat alle iccontjes gaan "wibelen" en dan op het krijsje drukken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuwe iconen gemaakt, post ze hier | croiman | Jailbreak apps en thema's | 10 | 04-05-08 09:10 |
iconen | Sad | Archief | 4 | 16-03-08 17:26 |
|
|