zwart vierkantje met rondje in beeld (multitask) Hoe krijg ik het weg? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zwart vierkantje met wit rondje in beeld (multitask) Hoe krijg ik het weg? Ik heb gisteren net mijn nieuwe iphone 4 s gekocht en was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zwart vierkantje met rondje in beeld (multitask) Hoe krijg ik het weg?
Zwart vierkantje met wit rondje in beeld (multitask) Hoe krijg ik het weg?
Ik heb gisteren net mijn nieuwe iphone 4 s gekocht en was hem aan het ontdekken. Nu heb ik "ineens" een vierkantje in beeld ter grote van een app ik kan hem door het hele beeld bewegen en het heeft snelfuncties.. Erg leuk, maar wat is het?en nog belangrijker, hoe krijg ik het uit mijn beeld?! Als ik er op klik wordt het een groot vierkant en staat er : *gebaren *favorieten *apparaat *thuis. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is AssistiveTouch
Uitzetten? Instellingen -> Algemeen -> scroll naar Toegankelijkeheid -> Scroll naar AssistiveTouch en zet dit uit. |
|
||||
|
||||
Pfieuw, ik dacht eigenlijk eerst aan een nepper. Gezien de TS hem net gekocht had.... Gelukkig maar, dus
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
apple iphone 6 s 64 gb
zwart vierkantje met wit rondje in het midden wat betekent dit en hoe moet het om het te verwijderen
|
|
|||
|
|||
Zie voorgaande posts.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik het icoon Winterboard met fmw 2.1.0? | lossballos | Jailbreak apps en thema's | 4 | 03-08-11 00:19 |
Hoe krijg ik weer een zwart achtergrond? | iphone789 | iPhone algemeen | 10 | 24-01-11 16:23 |
Vierkantje boven in beeld | wieke | Archief | 5 | 19-04-08 15:17 |
Hoe krijg ik de met ibrickr geplaatste progjes weg? Help? | eric.soul | Unlock [archief] | 7 | 22-12-07 22:45 |
|
|