//

Muziek verplaatst naar overig en kan niet geopend worden

Muziek verplaatst naar overig en kan niet geopend worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 4s 16GB. Vandaag ging ik via mijn iphone naar muziek en stond er dat er geen muziek op stond. Daarna ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-08-12, 19:54
lorano lorano is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 1
Standaard Muziek verplaatst naar overig en kan niet geopend worden

Hallo,

Ik heb een iPhone 4s 16GB.
Vandaag ging ik via mijn iphone naar muziek en stond er dat er geen muziek op stond.
Daarna heb ik hem aangesloten op mijn computer en bij itunes stond wel dat die muziek er nog stond maar ik kon het niet openen.
Nu staat er bij itunes bij capaciteit bij muziek niks en bij overig 3GB (dat is de muziek die er op staat).
De muziek is dus naar een soort ontzichtbare map verplaatst en is niet bereikbaar, weet iemand hoe ik dit of kan herstellen of hoe ik die map kan verwijderen?
Mijn iphone is gejailbraked ik heb ifile waarmee ik overal bij mijn iphone bij kan.

Alvast bedankt voor hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Email verwijderen : Bericht kan niet worden verplaatst petrademol iPhone algemeen 28 27-09-12 09:37
Muziek kan niet worden verwijderd! arjanmendel Muziek, foto & video 0 01-04-12 13:33
bericht kan niet worden verplaatst chrizzy iPhone algemeen 2 18-06-09 22:32
Het programma xx kan niet worden geopend Den_John iPhone algemeen 9 23-05-09 10:48
het programma kan niet worden geopend BP65 iPhone algemeen 5 11-12-08 02:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:39.