//

Artiest wel op iPhone, niet in afspeellijst

Artiest wel op iPhone, niet in afspeellijst discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forumleden, Ik loop tegen het volgende aan en ik krijg het niet opgelost. Ik heb in iTunes een afspeellijst gemaakt genaamd "metal" (sorry...) en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-12, 00:25
hglevert hglevert is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 2
Standaard Artiest wel op iPhone, niet in afspeellijst

Beste Forumleden,

Ik loop tegen het volgende aan en ik krijg het niet opgelost.

Ik heb in iTunes een afspeellijst gemaakt genaamd "metal" (sorry...) en in deze afspeellijst staan uiteraard een aantal artiesten. Maar nu het volgende:

ik heb van 1 artiest zo'n 7 albums toegevoegd aan deze afspeellijst. Als ik mijn iPhone synchroniseer komt de artiest keurig in mijn iPhone maar met maar 5 albums. Ga ik nu naar de zoekfunctie in mijn iPhone (veeg naar rechts) en ik type daar de naam in van de artiest in, dan kom ik wel de betreffende albums tegen. Dus wel op de iPhone, maar niet in de afspeellijst, ook niet in andere afspeellijsten. Ik heb alles al nagekeken, artiest naam, alle vinkjes geselecteerd, etc., etc,...

Nu speel ik toch al wat jaren met iTunes, dus nieuw ben ik hier niet meer in. Dacht ik tenminste...

Iemand enig idee?

Alvast bedankt voor de reactie!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-12, 00:51
ibartS's schermafbeelding
ibartS ibartS is offline
• iOS 6.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 50
Standaard

Als je de bestands naam is aanpast en de details in eigenschappen ? op de pc zelf en dan weer synchroniseren ?
  #3  
Oud 23-08-12, 12:05
hglevert hglevert is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 2
Standaard

Dank je voor het meedenken iBartS,

maar wat ik al had gedaan is het volgende:
- controleren dat bij alle albums de artiestennaam hetzelfde is geschreven
- alle info van de betreffende artiest/album controleren of erg geen "rare" verschillen zijn tussen die albums die wel in de afspeellijst komen en die niet in de afspeellijst komen. Alles staat hetzelfde...
- de afspeellijst geheel gewist, en opnieuw aangemaakt
- controle of alles was aangevinkt

Ook heb ik inmiddels de afspeellijst gesynchroniseerd met mijn iPod touch, en ook daar komen de albums niet in de afspeellijst, maar met de zoekfunctie blijken ze wel op de touch te staan....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Toetsenbord werkt wel/niet/wel/niet/wel toch niet Drezzz iPhone algemeen 7 08-12-11 23:25
Muziek: Geen muziek in nummer wel bij artiest milfdebeuker Muziek, foto & video 1 22-07-10 11:39
Afspeellijst op iPhone niet gelijk aan iTunes Kaatje1007 iTunes 11 24-11-09 00:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:06.