Geen muziek in nummer wel bij artiest discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone 3GS en onlangs geupdated naar de nieuwste versie...(geen jailbreak). Nu heeft hij in de applicatie 'Ipod' mijn muziek weggehaald onder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen muziek in nummer wel bij artiest
Hallo,
Ik heb een Iphone 3GS en onlangs geupdated naar de nieuwste versie...(geen jailbreak). Nu heeft hij in de applicatie 'Ipod' mijn muziek weggehaald onder het kopje "nummer"...hij zegt nu "geen muziek"....echter onder "artiest" zijn de liedjes nog wel bekekend. Mijn probleem is echter dat ik nu niet gewoon lekker random muziek kan draaien. Hoe kan dit? En wat kan ik eraan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opgelost,
Update 4.0.1 deed de truc! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen muziek op PC meer, wel op Iphone | Moesje18 | Muziek, foto & video | 1 | 19-11-10 19:24 |
Muziek: Geen muziek maar wel ringtone?!! | Reload666 | Muziek, foto & video | 0 | 12-07-10 20:23 |
Windows: Wel muziek bestanden, geen bibliotheek: help! | vdzande | iTunes | 6 | 22-04-10 20:43 |
Geen naam bij nummer | Maxman | Unlock [archief] | 5 | 16-01-08 12:37 |
Muziek: Geen telefoon! Wel muziek? | ayoltderoos | Muziek, foto & video | 1 | 23-12-07 03:46 |
|
|