Wel muziek bestanden, geen bibliotheek: help! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi guys. Ik heb behoorlijk gezocht, maar toch voor mijn specifieke probleem nog geen oplossing gevonden. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Mocht het toch ergens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wel muziek bestanden, geen bibliotheek: help!
Hi guys.
Ik heb behoorlijk gezocht, maar toch voor mijn specifieke probleem nog geen oplossing gevonden. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Mocht het toch ergens op het forum staan, excuus, dan heb ik het niet kunnen vinden.. Oude situatie: Mijn muziek (mp3's) staan op mijn NAS (externe schijf) en de bibliotheek op mijn c-schijf. Alles werkt(e) perfect. Nieuwe huidige situatie: Mijn pc is gecrasht. Muziek staat dus nog steeds op externe schijf, maar bibliotheek is foetsie. Op iPhone staat alles nog wel. Maar nu komt het probleem.. Na herinstallatie van mijn pc itunes opnieuw geinstalleerd. iPhone aankoppeld. Nu wil ik graag mijn bibliotheek weer beheren in iTunes, maar die geeft de fout dat de iPhone al gesyncht wordt met een andere bibliotheek. Echter! Die bibliotheek is niet meer, ivm de pc-crash. Hoe ik kan ik nu de bibliotheek weer opnieuw aanmaken? De volgende opties ken ik, maar werken niet voor mij:
Zo... veel tekst, maar ik wil zo duidelijk mogelijk zijn. Je bent een held als je mij kan helpen.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je je itunes ID van je vorige bibliotheek weet kan je dit proberen
Misschien kan je je itunes ID nog wel ergens vinden in via SSH op je iphone, maar heb geen idee waar je dan zou moeten zoeken...
|
||||
|
||||
Zijn er niet gewoon programmaatjes waarmee je je muziek van je iPhone af kunt halen?
Is dit niet wat? music from iphone to pc - Google zoeken
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Achteraf realiseer ik mij dat ik de bibliotheek zelf ook op de nas had moeten zetten, maar ja.. al doende leert men zeg maar |
|
|||
|
|||
iTunes Persistant ID
Weet iemand of en hoe ik de iTunes ID ergens uit mijn iPhone kan vissen? Dan zou ik eea op mijn compu aan kunnen passen..
Heb zelfs progje SwapTunes gevonden, maar dat biedt geen oplossing voor mij. EDIT: ik heb nu een progje gevonden, genaamd i-FunBox, waarmee ik volledig door de iphone kan scrollen. Kan alle bestanden zien en kopieren naar pc. Nu moet ik alleen nog weten in welke van die bestanden het persistant id staat. Iemand..?? Laatst gewijzigd door vdzande; 24-11-08 om 16:30. |
|
|||
|
|||
Is er al iemand die hier een oplossing voor heeft.
Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd en kan dus nu geen muziek meer op men iphone zetten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zie geen muziek op Iphone, in Itunes wel.. | CareBear | iTunes | 1 | 14-05-11 10:36 |
Geen muziek op PC meer, wel op Iphone | Moesje18 | Muziek, foto & video | 1 | 19-11-10 19:24 |
Muziek: Geen muziek in nummer wel bij artiest | milfdebeuker | Muziek, foto & video | 1 | 22-07-10 11:39 |
Muziek: Geen muziek maar wel ringtone?!! | Reload666 | Muziek, foto & video | 0 | 12-07-10 20:23 |
Muziek: Geen telefoon! Wel muziek? | ayoltderoos | Muziek, foto & video | 1 | 23-12-07 03:46 |
|
|