Kan App store programma's niet synchen met itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer app store programma's over te zetten naar itunes. De computer is gemachtigd en hij staat aangemeld op hetzelfde account. Op een of andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan App store programma's niet synchen met itunes
Ik probeer app store programma's over te zetten naar itunes. De computer is gemachtigd en hij staat aangemeld op hetzelfde account. Op een of andere manier kan ik toch niet de programma's overzetten. Heeft iemand een idee wat ik hier nog aan kan veranderen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes kan programma's niet syncen met Iphone | Marusch | iTunes | 21 | 13-07-12 18:25 |
Kan niet in Itunes-store met Ipad | Sultan | iPad algemeen | 26 | 14-05-10 10:35 |
Windows: kan programma,s niet syngriniseren via itunes | remus007 | iTunes | 8 | 17-02-10 21:14 |
Programma volgens de App Store niet gekocht | S¡mon | iPhone Apps | 12 | 12-12-09 23:51 |
Geinstalleerde Programma's vanuit iTunes Store zie ik niet | scoop1 | Archief | 3 | 09-05-09 16:17 |
|
|