Geen muziek maar wel ringtone?!! discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 3gs os4.0 en heb sinds vandaag geen geluid meer bij men muziek en kan niks horen tijdens een telefoon gesprek maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen muziek maar wel ringtone?!!
Ik heb een Iphone 3gs os4.0 en heb sinds vandaag geen geluid meer bij men muziek en kan niks horen tijdens een telefoon gesprek maar hoor wel men ringtone.
Weet iemand wat dat kan wezen? (Hij heeft in men broekzak gezeten tijdens regen) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: muziek speelt wel in iTunes maar niet op iPhone | sth313 | iTunes | 4 | 18-10-11 15:51 |
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft | cpc9280 | Wi-Fi | 3 | 10-03-10 20:38 |
kan geen muziek synchroniseren MAAR wel apps?? | netniuq | iTunes | 5 | 25-12-09 02:43 |
Muziek: Muziek op de iphone niet meer zichtbaar maar wel in geheugen. | ivfla | Muziek, foto & video | 1 | 14-01-09 18:09 |
Muziek: Geen telefoon! Wel muziek? | ayoltderoos | Muziek, foto & video | 1 | 23-12-07 03:46 |
|
|