Woorden verwijderen uit autocorrect discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil wel m'n autocorrect aanhouden, maar wil één woord verwijderen. Heb namelijk wanneer ik zin type, dat de iPhone deze veranderd naar zi'n. Iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Woorden verwijderen uit autocorrect
Ik wil wel m'n autocorrect aanhouden, maar wil één woord verwijderen. Heb namelijk wanneer ik zin type, dat de iPhone deze veranderd naar zi'n. Iemand suggesties?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Je kan geen woorden verwijderen uit de autocorrect... Je kan wel woorden 'toevoegen' aan de autocorrect, dat doe je op volgende wijze: Instellingen > Algemeen > Toetsenbord > Nieuw trefwoord... En dan bij 'Zin' invullen wat je wilt toevoegen. Groet, TimmetjeTim |
|
||||
|
||||
Niet mogelijk. Alleen door hele autocorrect over nieuw in te stellen
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
(0) verwijderen uit nummernotatie | James007 | iPhone algemeen | 1 | 18-05-11 01:53 |
Hoe zet ik die automatische woorden uit? | Silver-Apple | iPhone algemeen | 2 | 12-01-11 10:10 |
Bij het sms'n worden woorden aangevuld: kan dat uit? | wilfrida | Archief | 3 | 13-10-10 00:38 |
Windows: Muzieknummers verwijderen uit afspeellijst | fox68 | iTunes | 3 | 17-08-09 23:47 |
Items verwijderen uit To Do | Captain Krimson | iPhone Apps | 2 | 14-08-08 10:33 |
|
|