Items verwijderen uit To Do discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik het gratis app "To Do". Het lukt me niet iets (wat ik gedaan heb) te verwijderen uit de lijst. Het lukt me om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Items verwijderen uit To Do
Ik gebruik het gratis app "To Do". Het lukt me niet iets (wat ik gedaan heb) te verwijderen uit de lijst. Het lukt me om het lichtgrijs te maken. Weet iemand of, en zo ja hoe ik items kan verwijderen?
groetjes Captain Krimson
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Rechtsbovenin zit een knop edit
dan kan je de items selecteren die je wilt wissen. |
|
||||
|
||||
dank je, ik was er inmiddels achter Ik had in eerste instantie niet door dat het verboden in te rijde bordje ook een knopje was....
mag een slotje op groetjes Captain Krimson |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
(0) verwijderen uit nummernotatie | James007 | iPhone algemeen | 1 | 18-05-11 01:53 |
Agenda items na 1,5 maand veerdwenen uit 3gs | joukekruijer | iPhone algemeen | 1 | 21-11-10 16:32 |
Update appstore items --> alle apps uit folders | Stephan0501 | iPhone Apps | 4 | 12-11-10 20:15 |
Windows: [Itunes] Verwijderen van items | Momentum | iTunes | 11 | 17-08-09 20:28 |
dubbele items verwijderen na foute sync | B45 | iTunes | 0 | 30-06-09 23:52 |
|
|