Iphone pakt simkaart niet(Alleen compatibele simkaart) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nieuw op dit geweldige forum, heb gisteren een IPHONE aangeschaft maar hij pakt mijn SIM-kaart niet Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone pakt simkaart niet(Alleen compatibele simkaart)
Ik ben nieuw op dit geweldige forum,
heb gisteren een IPHONE aangeschaft maar hij pakt mijn SIM-kaart niet Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen woden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart Ben er ook niet echt handig in, Gewoon naar een Telefoonzaakje ? of kan het via internet? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
waarschijnlijk heb je een telefoon met een simlock gekocht.
|
|
|||
|
|||
Jaa dat snapte ik al....
ma hoe krijg ik dat eraf? Groeten |
|
||||
|
||||
Providerlock (simlock) eraf laten halen...
Je moet er eerst achter zien te komen welke providerlock er op zit... |
|
|||
|
|||
Ik kom niet in het systeem Ze zeggen dat het een buitenlandse iphone is maar dat is het niet..
er zit 5.1.1 op! |
|
|||
|
|||
zelfde probleem....
|
|
|||
|
|||
dit krijg ik steeds in beeld!
|
|
|||
|
|||
klopt ik ook... ik ga voor een unlock proberen
|
|
|||
|
|||
Kun je mij dat stap voor stap uitleggen??
aangezien ik er niet echt veel verstand van heb? groeten |
|
|||
|
|||
ik ook niet hahahaha
Maar http://www.ijailbreak.com/how-to/unl...trasn0w-1-2-7/ hier heb je tutorials hoe en wat. |
|
|||
|
|||
hahha en ben je al een stap verder? aangezien ik er geen bal van snap":$
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe bedoel je?
|
|
|||
|
|||
nee Nemesis gaat de lock eraf halen bij mij
|
|
|||
|
|||
en hoe doet hij dat of wat vraagt hij er voor?
|
|
|||
|
|||
geen idee man ik heb hem een pm gestuurd.
|
|
|||
|
|||
hmm sommigen geven dan joun imei nummer bij de politie en zeggen dat zijn of haar iphone gestolen word, heb gisteren ook zo'n aanbod gehad maar ik vertrouw het niet echt....
|
|
|||
|
|||
Mocht het zo zijn dan heb ik er niet zo veel problemen mee in mijn situatie is het te overzien
|
|
|||
|
|||
hmm dan doe ik het ook wahaha
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 augustus 2012 om 14:41 ---------- Upje!! wie kan mij helpen! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Kan niet activeren zonder "compatibele" simkaart? | 3geltje | Jailbreak | 7 | 12-07-12 10:13 |
Oude simkaart in Iphone, pakt nummers niet | amdeweert | iPhone algemeen | 0 | 01-07-12 16:14 |
Help! iPhone pakt mijn telfort simkaart niet meer... | RhanJones | Archief | 4 | 14-02-09 01:18 |
Pakt simkaart niet... | koekboy | Archief | 4 | 28-08-08 16:26 |
|
|