vastgelopen download in itunes? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik I tunes in mijn ipad open zie ik een vastgelopen download staan van VPRO Brands met boeken. Ik weet niet hoe het erop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vastgelopen download in itunes?
Als ik I tunes in mijn ipad open zie ik een vastgelopen download staan van VPRO Brands met boeken. Ik weet niet hoe het erop is gekomen, het is een bestand van 47,3 mb. Hoe krijg ik dit in hemelsnaam weg?
Ik vrees dat ik nog helemaal niets begrijp van het gebruik van itunes op mijn ipad. Kunnen jullie mij vertellen hoe ik dat ding kan verwijderen? ik heb al een reset gedaan maar dat hielp niets. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer je iPad te herstarten of een reset.
|
|||
|
|||
Bedankt maar die oplossing had ik óók gelezen die hielp niet, inmiddels heb ik de hele ipad maar opnieuw geconfigureerd, wel een erg dramatische oplossing maar ik wist het echt niet meer, gelukkig is ie nieuw en stond er nog niets op.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
download itunes | u407692 | iTunes | 5 | 07-06-12 21:10 |
iPhone vastgelopen en kan niet verbinden met iTunes (0xE8000065) | Buchters | iTunes | 5 | 24-02-12 11:51 |
iPhone vastgelopen tijdens download | saskiakatarina | iPhone algemeen | 3 | 22-09-10 22:40 |
Itunes download 7.7 | Francis78 | Archief | 6 | 18-09-08 10:46 |
Iphone is vastgelopen en itunes loopt bij aansluiten ook vast | frederikfluweel | Archief | 1 | 25-08-08 21:23 |
|
|