//

App data volledig verwijderen?!

App data volledig verwijderen?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi guys, Even een vraag mbt het verwijderen van app data.. In het begin toen ik mijn telefoon kreeg had ik het spel "where's my ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-08-12, 12:46
Flock Flock is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 59
Standaard App data volledig verwijderen?!

Hi guys,

Even een vraag mbt het verwijderen van app data..
In het begin toen ik mijn telefoon kreeg had ik het spel "where's my water" gedownload en gespeeld..deze heb ik destijds weer verwijderd via de officiële manier..maar omdat ik vorige week op vakantie ging wilde ik iets hebben om in het vliegtuig de tijd door te brengen, zodoende weer dat spel opnieuw gedownload en wat blijkt nu..Alle behaalde levels en data stond er gewoon nog in?! Heb hier al eens gezocht en de meeste zeggen dat als je hem verwijder via het kruisje, dat ALLES weg is?? Niet dus, maar iemand een idee waar ik opgeslagen data kan vinden in de root van de telefoon?? Dan kan ik eens kijken of er meer is blijven hangen van andere (verwijderde) apps Alvast bedankt! Greetz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-12, 12:51
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Geen idee of dat bij dit spel het zo is, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat een spel de voortgang met een server synchroniseert (bv. via GameCenter of vergelijkbare 3rd party technologie).
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 28-08-12, 12:59
Flock Flock is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 59
Standaard

Ik heb game center niet in gebruik, ook sync ik de Apps niet met iCloud of dergelijke..enige wat ik gebruik is DataDeposit icm dropbox, maar dan kies ik handmatig welke game ik sync..maar heb dat bij deze game nooit gedaan!

Laatst gewijzigd door Flock; 28-08-12 om 13:11.
  #4  
Oud 28-08-12, 16:01
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

De game kan de info natuurlijk ook zelf op hun eigen servers opslaan. Als developer heb je verder geen mogelijkheid om data op je telefoon op te slaan, zonder dat dit wordt verwijderd als je de app weg gooit.
  #5  
Oud 31-08-12, 18:33
IRom's schermafbeelding
IRom IRom is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 111
Standaard

volgens mij identificeren ze je iphone en slaan ze de gegevens op op hun eigen server onder jouw iphone code als je dan terug komt word dit weer geladen. Toen ik mijn iphone overnieuw instelden waren wel alle gegevens weg. Volgens mij word er dan een nieuwe code toegewezen aan je iphone.
__________________
Apple is going to reinvent the phone. And here it is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe behoud je app data na het deleten van de app? damiongans iPhone Apps 8 23-05-12 09:57
Iphone in loop en niet te herstellen na "alle data verwijderen" tbv verkoop (HELLUP) MCNO iPhone algemeen 0 11-01-09 09:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:27.