//

Iphone 4

Iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Slaat de iphone dingen op als je op safari surft? Bijvoorbeeld je gaat internetbankieren ofzo? Het leek me wel handig via je iphone maar als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-08-12, 00:04
xxxxshannon xxxxshannon is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 2
Standaard Iphone 4

Slaat de iphone dingen op als je op safari surft? Bijvoorbeeld je gaat internetbankieren ofzo? Het leek me wel handig via je iphone maar als die alle gegevens ergens opslaat waar je niet bij kunt lijkt het me niet echt handig. Of je bekijkt een filmpje dan haalt die toch ook data binnen? Gaat dat dan net zoals op de laptop? Op je laptop komt het toch sowieso op je harde schijf terecht? Hoe zit dat op je iphone eigenlijk?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-12, 09:19
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Hier werkt dat evengoed zo.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 29-08-12, 11:23
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Safari op de iPhone is gewoon een volwaardige browser, dus net als op je laptop zal die tijdens het browsen zaken opslaan in een cache, je cookies bewaren en een history bijhouden. Je hebt geen toegang tot het bestandssysteem, dus je kan niet bij de bestanden, maar je kan wel je cache en cookies wissen in de Settings app, zelfs per site.

Maar wat is precies je vraag eigenlijk? Wil je niet dat Safari iets opslaat of wil je er juist bij kunnen? Als je het niet wil dan kun je in Safari Private Browsing aanzetten en zal er niets worden opgeslagen terwijl je surft.
  #4  
Oud 29-08-12, 14:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xxxxshannon Bekijk bericht
Slaat de iphone dingen op als je op safari surft? Bijvoorbeeld je gaat internetbankieren ofzo? Het leek me wel handig via je iphone maar als die alle gegevens ergens opslaat waar je niet bij kunt lijkt het me niet echt handig. Of je bekijkt een filmpje dan haalt die toch ook data binnen? Gaat dat dan net zoals op de laptop? Op je laptop komt het toch sowieso op je harde schijf terecht? Hoe zit dat op je iphone eigenlijk?
Sommige banken hebben al zelf een app uitgebracht om pc banking te doen.

Je kan van de meeste sites ervoor zorgen deze je paswoord nadien onthoud; je gaat naar instellingen-safari-formulieren en bij formulieren neem je naam/wachtwoord
  #5  
Oud 29-08-12, 16:53
IRom's schermafbeelding
IRom IRom is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 111
Standaard

Volgens mij is het zo dat de iphone ook op de achtergrond nog dingen opslaat hier kun je volgens mij niet zomaar bijkomen. Als je bang bent dat dingen worden onderschept is dit alleen mogelijk via jou eigen netwerk dus internet bankieren doen op een onvertrouwd/openbaar Wi-Fi netwerk is volgens mij niet echt veilig.
__________________
Apple is going to reinvent the phone. And here it is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:39.