Streep in het scherm van de iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal , ik heb al gezocht maar vind hier niks over Ik heb in 1 keer een streep dwars over mijn scherm (lijkt een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Streep in het scherm van de iPhone
Hey allemaal , ik heb al gezocht maar vind hier niks over
Ik heb in 1 keer een streep dwars over mijn scherm (lijkt een rij uitgevallen pixels), de iPhone is niet gevallen of wat dan ook. Ik stuur een mailtje met de iPhone leg hem weg , pak hem weer een half uur later en voila streep door het beeld Lijkt me dat het scherm kaduuk is ? of kan het iets anders zijn ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens een harde reset.
Als dat niet helpt, misschien eens herstellen via itunes. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
net een restore gedaan , dit heeft niet geholpen het is dus echt een scherm probleem denk ik ?
om daar nu weer een nieuwe voor te kopen , sh*t man |
|
|||
|
|||
Heb het nu ook! Al een oplossing bekend?
|
|
|||
|
|||
Ja , nieuwe kopen ......
|
|
|||
|
|||
hier ook, alleen in het zwarte scherm met apple logo
voor de rest geen last ?? |
|
||||
|
||||
Bij de nieuwste versie van de jailbreak "hoort" een streep op het scherm. Je ziet de streep als de iPhone opnieuw opstart (reboot). Kan dat het niet zijn?
|
|
|||
|
|||
waar schmeink het over heeft ligt inderdaad aan de jailbreak van comex , waar ik het 2 jaar geleden ;-) over had was een defect aan het display , hoop dat me dat nooit meer gebeurt zeg , wat vond ik dat erg
|
|
||||
|
||||
Ha nu zie ik het pas! Dat is inderdaad een nachtmerrie, als je nieuwe ding zonder reden stuk is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hij is idd gejalbreakt....... |
|
|||
|
|||
Dat is niks ernstigs , het hoort gewoon bij de manier van jailbreaken
|
|
|||
|
|||
ppff gelukkig maar
ik begon me al zorgen te maken thanks !! |
|
|||
|
|||
Die van mij komt niet door jailbraik. Het gekke is dat de helft van de streep het nu weer wel doet!
Het ziet er donkergrijs uit ongeveer net zo dik als waar de balk van het batterij-icoon instaat. En dan in vertikale positie net iets daaronder.. Ook zichtbaar wanneer het toestel uitstaat dus lijkt mij ook het scherm! Echt vervelend! |
|
|||
|
|||
Hier net hetzelfde met iPhone 4s. GEEN Jailbreak gedaan. Iemand oplossing gevonden?
|
|
|||
|
|||
Dit is echt een hardware defect , maar een 4S heeft toch nog gewoon garantie ?
|
|
|||
|
|||
@cardwizzard: is nog maar 7weken oud. Inderdaad nog garantie. Vandaag binnengedaan waar ik hem gekocht heb. Wordt opgestuurd naar "????" voor onderzoek. Wacht in spanning nu. Thanks voor je reply.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
scherm verticale streep en witte balk onder | arnoldve | iPhone algemeen | 9 | 30-09-09 13:42 |
Streep over Iphone scherm | patan | iPhone algemeen | 3 | 31-05-09 00:05 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
Streep in het scherm | lukasverduyn | iPhone algemeen | 3 | 26-04-08 13:00 |
|
|