Streep over Iphone scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, Sinds kort heb ik een blauwachtige streep over mijn iphone scherm. Soms veranderd hij van vorm en wordt hij langer, korter of verdubbelt zich. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Streep over Iphone scherm
hoi,
Sinds kort heb ik een blauwachtige streep over mijn iphone scherm. Soms veranderd hij van vorm en wordt hij langer, korter of verdubbelt zich. Ik wil een screenshot bij dit bericht doen maar de streep staat niet op de screenshots. Heeft iemand een soortgelijk probleem, en weet wat die moet doen? Alvast bedankt voor de reacties. Bye |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Herstellen in iTunes. Daarna QuickPwn draaien.
|
|
||||
|
||||
Ik heb wel een vage "lichtere" balk aan de rechterkant van mijn scherm. Je ziet het vooral goed bij het instellingenscherm, of andere met een witte achtergrond.
Als de iPhone uit staat zie je ook dat het scherm daar een lichtere kleur heeft (dat bruine). Heb jij dat ook? |
|
|||
|
|||
nee, bij mij zie je die streep op alle kleuren
behalve als de iphone uit staat. mmmm.....moet ik weer gaan herstellen maar het moet maar.. Thanks voor de snelle reactie Bye |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Streep in het scherm van de iPhone | cardwizard | iPhone algemeen | 16 | 29-08-12 17:44 |
Streep in toetsenbord iphone. | julian1994 | iPhone algemeen | 2 | 14-04-11 22:44 |
gekleurde streep in opstartscherm | Jooordy | Archief | 12 | 04-08-10 09:21 |
scherm verticale streep en witte balk onder | arnoldve | iPhone algemeen | 9 | 30-09-09 13:42 |
Streep in het scherm | lukasverduyn | iPhone algemeen | 3 | 26-04-08 13:00 |
|
|