Streep in het scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iPhone sinds donderdag en als hij aangaat (zwart scherm met apple logo) zie ik ongeveer rechts van het midden een streep ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Streep in het scherm
Hallo,
Ik heb mijn iPhone sinds donderdag en als hij aangaat (zwart scherm met apple logo) zie ik ongeveer rechts van het midden een streep (minder fel licht dan de rest van het scherm). Ik zie het wel enkel als de achtergrondkleur een effen kleur is (zonder tekst erop enzo). Ik zie de streep ook als ik bijvoorbeeld een source aan het installeren ben (dan wordt het scherm iets donkerder). Kan iemand mij helpen of is mijn iPhone 'mismaakt'? Groeten, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan je paar foto's plaatsen ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
misschien licht het aan je software?
het is wel een raar probleem...... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Streep in het scherm van de iPhone | cardwizard | iPhone algemeen | 16 | 29-08-12 17:44 |
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. | Tijsvdw | Archief | 3 | 11-07-10 15:14 |
scherm verticale streep en witte balk onder | arnoldve | iPhone algemeen | 9 | 30-09-09 13:42 |
Streep over Iphone scherm | patan | iPhone algemeen | 3 | 31-05-09 00:05 |
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit | Excellence | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-12-08 16:23 |
|
|