Skype voor iPhone 3g! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Heeft iedereen een fijne vakantie?? Ik heb een iPhone 3g, waar je vroeger Skype kon op zetten. Nu wil ik de oudere versie van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Skype voor iPhone 3g!
Hoi,
Heeft iedereen een fijne vakantie?? Ik heb een iPhone 3g, waar je vroeger Skype kon op zetten. Nu wil ik de oudere versie van Skype erop zetten, maar die kan ik niet vinden! Kan iemand mij die bezorgen? Dus de oudere versie Skype, misschien dat iemand hem toevallig nog op zijn iTunes heeft staan, zodat ik dan die kan installeren op mijne. Alvast bedankt mensen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan moet je ook het Apple id + wachtwoord hebben van die persoon. (!)
|
|
||||
|
||||
O Ja?
Dus ik kan niet ergens die app downloaden?? Maakt niet uit hoe, maar ik wil dolgraag Skype op me Phone |
|
||||
|
||||
Apps zijn inderdaad gebonden aan de Apple ID waarmee ze zijn gekocht.
Zonder Apple ID + wachtwoord gaat het je niet lukken.
|
||||
|
||||
Word volgens mij nog erg moeilijk om iemand te zoeken die de ouden skype heeft en z'n apple id voor je in wilt vullen.
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Skype op pauze na verlaten skype scherm (backgrounder) | UpturnedL1fe | iPhone Apps | 8 | 15-08-10 02:29 |
|
|