Iphone doet niets meer en krijgt de fouten 1601, 1602 en 1604 met herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 3gs doet op het moment helemaal niets meer. Ales ik hem in DFU modes zet herkent itunes de iphone maar krijg ik keer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone doet niets meer en krijgt de fouten 1601, 1602 en 1604 met herstellen
Mijn iphone 3gs doet op het moment helemaal niets meer. Ales ik hem in DFU modes zet herkent itunes de iphone maar krijg ik keer op keer de volgende foutmeldingen bij het herstellen: 1601, 1602 en 1604.
Kan iemand mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dat is fout melding van baseband.
andere firmware versie proberen, anders als het daarmee ook niet lukt, zal het een hardware probleem zijn met het communicatie board
|
|||
|
|||
ok, bedankt voor de tip! Dit wil wel zeggen dat ik alle firmware versies voor de iphone 3gs moet proberen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Trouwens, welke modem firmware staat er op dat ding? Toch niet die beroemd beruchte iPad modem firmware? |
|
|||
|
|||
bij het instaleren van de laatste firmware versie krijg ik dus elke keer die fouten. Hoe kom ik er achter welke modem firmware er op staat als mijn telefoon helemaal niets meer doet?
|
|
||||
|
||||
ga firmware per firmware omhoog naar een oudere versie, en zowiezo via DFU-modus doen.
als het totaal met geen enkele firmware wil weet je dat t hardware probleem is. 16** fout is baseband/modem versie fout die op het communicatie board zit. in je iphone zitten twee PCB's : moederbord met je cpu en geheugen enz en een communicatie board waar Wi-Fi module, modem enz opzit. |
|
|||
|
|||
Bedankt, Ik ga het proberen!
Is het trouwens normaal dat de iphone de verbinding met de pc even verbreekt en weer opnieuw verbinding maakt tijdens het voorbereiden van het herstel? Of kan dit ook de boosdoener zijn? |
|
||||
|
||||
yes, normaal
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Fout 1602 en 1604 | Nilson88 | Jailbreak | 0 | 21-12-10 13:03 |
herstelfout 1602 -1604 | bartpeeters | iPhone algemeen | 2 | 11-11-10 13:33 |
3G 16GB doet niks meer. Error 1601 in herstelmode. | thejvd | iPhone algemeen | 0 | 04-06-10 10:59 |
Iphone doet niks meer, error 1600/1602. dfu niet mogelijk | carlitoslife | iPhone algemeen | 6 | 09-11-08 13:34 |
|
|