Deukje in me bovenkant van men ipod, kan ik nu nog een nieuw scherm in? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al een tijdje mijn kappote ipod touch 4g. Ik Wou hem eigenlijk een keer laten repareren, naar er zit een deukje in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Deukje in me bovenkant van men ipod, kan ik nu nog een nieuw scherm in?
Hallo,
Ik heb al een tijdje mijn kappote ipod touch 4g. Ik Wou hem eigenlijk een keer laten repareren, naar er zit een deukje in de bovenkant van de ipod past er dan nog een nieuw scherm in? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Same here.....en benieuwd naar een niet te duur adresje (vind 80 euro wel wat prijzig...)...
|
||||
|
||||
Ik zou naar apple gaan en daar eens rondvragen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 september 2012 om 13:02 ---------- @tomtom100 Apple iPod touch 4g zwart touchscreen en dan iPod Touch Gen 4 Screen Replacement Directions by DirectFix.com - YouTube
ipod, reparatie, scherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan een ipod scherm inbranden? | tomk94 | iPhone algemeen | 1 | 28-09-09 17:47 |
Deukje oid ónder mijn scherm | TheStijg | iPhone algemeen | 4 | 28-01-09 23:00 |
Bovenkant van het scherm reageert niet meer | bungieke | Archief | 1 | 17-07-08 16:12 |
Ik krijg enkel nog de ipod met een leeg scherm | loorp | Unlock [archief] | 4 | 02-01-08 23:11 |
|
|