Kan een ipod scherm inbranden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb nu ongeveer 3 jaar een Dock voor mijn ipod touch, die tot 3 dagen geleden, een mooi lcd-scherm had. Helaas heeft deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan een ipod scherm inbranden?
Hallo,
Ik heb nu ongeveer 3 jaar een Dock voor mijn ipod touch, die tot 3 dagen geleden, een mooi lcd-scherm had. Helaas heeft deze het begeven, en nu heb ik dus geen klokje meer op mijn dock, terwijl de boxen het gewoon doen. Ik heb dus vanochtend de applicatie FlipTime gedowload uit de AppStore, en die doet het goed. Wat ik mij nu afvraag, is het beeldscherm van mij Ipod Touch(2G) niet inbrandt als hij elke dag van ongeveer 14:00 tot en met ongeveer 7:00 aanstaat op de applicatie. Dit is 7 dagen per week. Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even zoeken had je gemakkelijk dit opgeleverd: https://forum.iculture.nl/f28/i...icoontjes.html
Zal dus niet inbranden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Er is nu al een probleem met het scherm van de iPod touch 4G gevonden! | Wiejeben | iPhone algemeen | 17 | 06-10-10 18:39 |
Kan een thema je ipod slomer maken en/of je batterij sneller laten opgaan? | lennardude | Jailbreak apps en thema's | 11 | 09-07-10 14:08 |
wie weet hoe je een iphone op een ipod kan laten lijken? | haagsegoof | iPhone algemeen | 15 | 22-06-10 21:56 |
Kan iemand met een iPod touch mijn contactpagina uittesten? | jamy015 | Archief | 3 | 12-02-10 09:43 |
Ik krijg enkel nog de ipod met een leeg scherm | loorp | Unlock [archief] | 4 | 02-01-08 23:11 |
|
|