iPhone 2G defect - Alles geprobeerd, ten einde raad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het welbekende probleem, geen imei, ccid etc. Repair needed, 16xx errors en de hele mikmak. Elke tutorial hier zowat geprobeerd, het diepvries verhaal, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 2G defect - Alles geprobeerd, ten einde raad
Ik heb het welbekende probleem, geen imei, ccid etc. Repair needed, 16xx errors en de hele mikmak. Elke tutorial hier zowat geprobeerd, het diepvries verhaal, downgraden naar 1.1.4 en daar onder, niks is tot nu toe gelukt. Daarom wil ik hierbij vragen of iemand mij ( tegen vergoeding ) kan helpen. PM of reply hier als je denkt dat er nog hoop is voor mijn iphone
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waar woon je? Gratis uiteraard.
|
|||
|
|||
Ik woon in Hoogeveen ( Drenthe )
|
|
||||
|
||||
Groningen-stad hier. Je zou er een ritje aan kunnen/moeten wagen. Geen garantie dat het mij wel lukt, maar ik kan een poging wagen...
|
|
|||
|
|||
Groningen is prima te doen voor mij, wanneer heb je een keer tijd?
|
|
||||
|
||||
Je hebt PM.
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfe probleem mijn iphone eerste generatie plots is 'dood' ook geen iphone conectie mogelijk met iTunes ik ben helemaal ten einde raad
|
|
|||
|
|||
dfu mode proberen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ten einde raad | smoothdevil | Odido (T-Mobile) | 1 | 30-04-09 15:32 |
Ten einde raad!! | bennyblanco_nl | Archief | 4 | 24-07-08 22:33 |
Ten Einde Raad!! | jerrycan | Archief | 10 | 27-05-08 22:57 |